20110208

Help, I'm alive. [Kedd.]

Ma megkaptuk a féléves értékeléseket, és szülői est is volt.
Kiderült: a matektanár szerint javultam matekból tavalyhoz képest, ellenben az, hogy jobban megy a matek azzal társul, hogy kedvetlenebb, kevésbé vidám vagyok, bár a kettő nem feltétlenül függ össze. De reméli, hogy visszatér a vidámviki, mert azt mindenki jobban szerette. Valamint, hogy két osztályfőnököm és zapám szerint is, mostanában nem vagyok kompatibilis a világgal. Nem találom a helyem.
És a legelkeserítőbb, hogy én is így érzem. Csak nem igazán merem bevallani magamnak, hisz én vidámviki vagyok, pozitív gondolkodású és optimista, és...
Bele sem merek gondolni.
It's my life, and it's now or never, I ain't gonna live forever.


1 megjegyzés:

zapa írta...

"nem vagyok kompatibilis a világgal"
voltmár ilyen nem1szer....
különben se a te problémád, hanem a világé ...:D