20110212

Vannak górék, kikbe hálni jár az ész. [Szombat.]

Elmúlt a depresszióm, helyette tegnap lett egy jó kis lázam, de ma reggelre az is elmúlt, ilyen 'wtf-betegség' lehetett, vagy tudomisén. Akkor kezdtem el vacogni, ami gyanús lett, amikor Dorkánál voltam, és filmeztünk. Erre majd még visszatérek.
A tegnapi napnak (legalábbis az iskolai részének) nem sok értelme volt. Lett volna: 8-10-ig töri, aztán angol, német, zene, tesi, 14:15-kor végzés, eredetileg. Lett ehelyett: 8-9:30-ig töri tz, aztán dupla ofői, és 11:59-kor elhagyhattuk az iskolát. Tz után hazajönni mennyire menő lett volna?! :D
Aztán Dorkával találkoztam a tékánál, ami be volt zárva, így nem tudtuk kivenni a Donnie Darkot, amit eredetileg terveztünk nézni. Úgyhogy átmentünk hozzá, ahol 'valami rácsatlakoztatható doboz'-on egy rakás disney movie volt, úgyhogy elkezdtük nézni az eszeveszett birodalmat, és rengeteget nevettünk, mert beteg mese. Vége lett 3 órára, még mindig 1 óránk volt a téka kinyitásáig, ezért elkezdtük nézni a második részét is, közben elkezdtem vacogni, csak nem beteg leszek? Aztán hazajöttem, és lázas lettem.

Akkor most a meséről bővebben: szóval, én azt hittem, hogy ez az, amit én zapával láttam Sopronban még száz évvel ezelőtt, de mégsem, mert az az irány Eldorádó. De ezt is láttam már valahol, valamikor, + a mese alapján van a disney channelen a Kuzco akadémiája c. rajzfilmsorozat. Az első részen is rengeteget nevettünk már, olyan mérföldes ökörségeket beszéltek benne a szereplők, hogy nem lehetett bírni. Kedvencem persze a Jacksont táncoló Kuzco, aki viccesebb lámaként, de jobban néz ki emberként (ráadásul imádjuk a magyarhangját), meg a fura testű Kronk. Az első rész végén nem várt fordulat (se), de attól még fergeteges volt. A második rész, mikor észleltük, hogy nem Kuzcoról szól, hanem Kronkról, én kicsit elkeseredtem, de sebaj, azért biztos jó lesz. Hát, tán még jobb is volt, mint az első, még több poén, és azon gondolkodtunk, vajh ezt a kicsik hogy értik meg?! (Aki tudja miről van szó: pl a süti sütős jelenet, sodrófa, elöl Madárka, hátul Kronk...) Na és a thriller tánc... mondjuk akik írták... azt hiszem, a nevükből kifolyólag mást nem is lehet tőlük várni. :D (Már elfelejtettem a neveiket, de azokon is nevettünk.)
Szóval igaz, hogy egy bugyuta mese, de mindenkinek ajánlom, aki szeretne magának pár vidám percet/órát, vagy aki szereti a meséket, ESETLEG Michael Jacksont. ;D


Nincsenek megjegyzések: