20101127

Fuck you. And fuck him too. [Szombat.]

Nagyon boldog születésnapot a Kerekes Bandnek, éljenek már 15 éve! ((: Remélem hatalmas partit csaptak az aharmincnyolcon!



Azon kívül meg... kimondtam a viszontnemlátást. Nem ilyen egyértelműen, és nem a szemébe. De valami olyan módon, hogy ha nem érti meg... akkor nem is ismer. "I'm a little bit lost without you, and I'm a bloody big mess inside. This ain't a lovesong, this is goodbye." Fáj. Kurvára fáj. De ez van, már megzakkanok, és már körülöttem is megzakkannak... most várni kéne, de nincsen türelmem. Felemésztődött január óta.
Kárpótol, hogy holnap egyedül leszek itthon. Megyünk moziba Dorkával, brendnyú herripotter hétperegy... hát, kíváncsi vagyok.
De ezen kívül... az egyedülléttel sem megyek semmire. Még esetleg ha valaki (Ancsi) itt aludna, és elszórakoztatna, kicsit oldaná a téli depressziómat... (de LettLitvániában van...) lehet még megkérdezek valakiket, hátha. De abban sem vagyok biztos, hogy van bárkihez is kedvem. Azok közül, akik elérhető közelségben vannak.
→ Ez minden témában igaz.

Mindenkinek üzenek egy kövér Fuck you-t. Fel kéne ezt a blogolást is függeszteni. Semmi értelme. Ki kíváncsi rám, ha még én se magamra?!

Nincsenek megjegyzések: