20101123

I do anything you ask, I wanna hold you bad. [Kedd.]



Ma közzétettem egy új szösszenetet, lehet olvasgatni. Elég rövid, és minél többször olvasom, annál kevésbé tetszik, de nem tudok belejavítani, mert mit javítsak?, meg az elején még tetszett, szóval talán csak meguntam, vagy ilyesmi.
Egyébként a nyelvvizsga időpontja egyrecsak közeledik, én pedig igyekszem gyakorolni: elkezdtem glee-t nézni, hogy a hallás utáni szövegértésem fejlődjön. A probléma csak az, hogy időközben rászoktam. Ma kezdem a második évadot, és alig bírok várni, hogy végre a rocky horror glee részhez érjek. Szóóóval december 18.-án tessék szurkolni a kicsi bloggernek, hogy jól teljesítsen a nyelvvizsgán! (:
Hamarosan Harry Potter 7, azaz holnap már lesz. Én valószínűleg szombaton nézem meg, háát nem tudom, hogy várjam-e, vagy előre féljek, mert szörnyű lesz. Remélem várhatom, és jó lesz, és nem kell csalódni, és nem reped szét a kicsi szívem Weasley veszteségekkor... hiába, a gyengéim, főleg az ikrek. Hiába minden, a vörös haj a menő! (:

Nincsenek megjegyzések: