20101129

Szirén. A. Szerén(y). A. Hisz (-) tér. Ik(e)a. [Hétfő.]

Nos. Örvendezzünk. Egy: a Kis Jézus 25 nap múlva megszületik. Kettő: a szüleim épségben hazaértek a hóesős Bécsből és Szombathelyről, még vásárfiát is hoztak, kakaóscsigát! Három: vikikének ismét jó a kedve. (: Tegnap elképesztően elromlott, és ma oly módon javult meg, ahogy inkább nem kellett volna, dehát mindenki tudja már lassan rólam, hogy mennyire nem vagyok erős jellem. Én legalábbis biztos vagyok már ebben. Kár, pedig 2 hónapig bírhattam volna. Utána meg már úgyis mindegy... vagy nem. Ki tudja még, hogy mi lesz két hónap múlva. (Január, ha-ha-ha.)

Űűű, anyás, tényleg. 32 nap múlva (ha jól számoltam) szilveszter, meg 2011. Megint egy új számot kell megszokni leírni. De nehéz lesz. Azonban, december 30-án elmondhatok már majd egy újabb valamit magamról. (: REALIZE: ha két hónap múlva is, akkor már egy éve. Na, ez tényleg ŰŰŰ. Fail lenne. Nomiiiindegy.

Tehnapeste köszönöm Zaffancsnak, hogy itt aludt, szórakoztatott, filmet nézetett velem, etetett, meg én őt fincsi kókuszos-kakaós muffinnal, és aztán ma egésznap suliszünetekben odajött, satöbbi. (: ♥

És jééé, de fura ez a billentyűzet, és jééé, ez a monitor nem annyira, de jééé, operát derégen használtam. (:

Jóéjt kíván vidámviki. (:

U.I: R.I.P. Leslie Nielsen. 

Nincsenek megjegyzések: