20110330

Mika vs. Ian Watkins és a Lostprophets. [Szerda.]

Köszönöm a névtelentől érkezett 'nőj fel és szerezz barátokat' kommentet az előző (Mika @ Balaton Sound) postomhoz. Viszont kívánom annak, aki írta. [;
Egy jó, ugyanakkor rossz hír érkezett tegnap előtt, hivatalosan tegnap. Ugyanis hétfőn reggel az 'Oh, hello. We've got a bit of news for you tomorrow. Hamarosan találkozunk!' tweetet postolta a Lostprophets, és tegnap bejelentették a szervezők, hogy bizony, Ian Watkins [jobb]
és bandája a Szigeten (Rock és Metál Nagyszínpad) kezdi meg az új turnét. (Napi bontás még soundra és szigetre sincs.) A napijegy 12.000 Ft, míg a Soundra (elővételben!!) 12.500 + útiköltség + szállás, mert hát hogy mész, koncertezel és jössz egyetlen nap alatt?! Igen mély depresszióba zuhantam a választás miatt, de azt hiszem, hacsak nem történik addig valami csoda, akkor a szigetet választom idei fesztiválnak (is). Olcsóbb, közelebb van, satöbbi.
(Ebben a döntésemben egyébként éppen most bizonytalanodtam el, mikor megláttam ezt a képet [bal]. Lesz még itt döntésképtelenség...)
És akkor már nem is említem a My Chemical Romance @ VOLT fesztivált. Mivel őket 2007-ben láttam Bécsben, amiatt nem kesergek (annyira).
Felmerült már bennem az ötlet, hogy talán nem is koncertezni, hanem utazni kéne, dehát uggyann... hova, kikkel, és _miből_? Az egy kicsit többe kerülne...
Erőtkitartást kívánok a hasonló problémákkal küzdőknek! (A nagyobb problémákkal küzdőknek meg nem is tudom mit kéne...)

Nincsenek megjegyzések: