20110430

Munkakorszak. [Szombat.]

Hadd meséljek el egy történetet.
Úgy történt, hogy egy diákszövetkezet ahogy regisztráltam náluk, egyből ajánlottak is munkát. Újság csomagolás, melléklet behelyezése, ilyesmi. Jó, hát elmegyek.
Ez a mai nap volt. Baromi ideges voltam, egyrészt meg kell találni a helyet, másrészt milyen emberek lesznek, milyen munka, stb.
Vagy fél órával du. 2 (a munkaidő kezdete) előtt odaértem, mert könnyen megtaláltam; egy lánnyal egyszerre érkeztem, aki szimpatikus volt. Később jöttek más szimpatikusok is, meg kevésbé azok. Elég monoton munka volt, de tűrhető, csak se állva, se ülve nem volt kényelmes, úgyhogy beszakadt a hátam.
Egyébként... elárulom nektek: 2500-3000 (nem tudom pontosan, az a baj...) darab kiskegyedbe helyeztem 3D-s szemüveget, hogy az ország csodálhassa Kate és Vilmos esküvőjét. BAROMIRA A KÖNYÖKÖMÖN JÖN KI a royalwedding. Úgyhogy vegyétek-vigyétek, vidéken főleg, mert amiket mi csomagoltunk, oda mennek. Munkám van benne. ;D
Munka közben egy lány mellettem ájult el, és megtudtam, hogy milyen előnyei vannak a szexuális életben a műujjaknak... (ha épp tudni akarjátok, nincs rajta köröm...*) ja, meg azt is, hogy én fogyni akarok, hogy vékony legyek, a vékonyak meg hízni akarnak. Hát én nem tudom elképzelni, miért akarna bárki is kövér(ebb) lenni. (Maximum a nagyobb mellek miatt. Azt mondjuk megértem néhány lány esetében.)
Egyébként jó volt, élveztem. :D Csak a hátam ne fájna. Pééénz, kábító péénz, bódító pénz, csodajó pénz, gyönyörű péééénz. Csak hogy átadjam a hangulatát. :DD
(Ja, és megjegyzem én voltam a legfiatalabb... mi más?!)


*Félreértések elkerülése végett: HALLOTTAM, ahogy mesélte. Közöm nem volt hozzá. Néha kicsit félreérthetően fogalmazok, asszem...

Nincsenek megjegyzések: