20100414

I can't wait for u. [őő... vasárnap-szerda.]

Soha nem írtam olyat, hogy zöngicsél a lelkem, eszembe sem jutna ilyet írni... Mert szerintem rohadt hülyén hangzik. Milyen szó az, hogy zöngicsél? Maximum egy tavaszi méh tud zöngicsélni... de a lelkem... pf!
És hogy rá is cáfoljak arra, hogy valami hasonlót művel:



Tegnap óta a régi zenéimet hallgatom: amorf ördögök, mcfly, msi...

Igen, ezt ismét sikerült elintéznem: a bejegyzés eddigi része még vasárnap íródott... és most nem is szeretnék semmit hozzáfűzni. Egy hosszabbacska novellán dolgozom, mint az eddigiek, majd publikálom, és ma megírtam a matekdogám, egy rész nem ment, de a többinél (ha a számolásokat nem rontottam el...) ügyes voltam, azok mentek. (: Hála Ancsinak. ♥ (:

4 megjegyzés:

Trisha írta...

Én várom szeretettel :D Mármint a novellát, úgyis olyan régen olvastam ilyesmit tőled :)

zapa írta...

a méh az döngicsél, decsak vitatkozzá még nekem teis...

a józsefattila, na ő zöngicsél, ha lenne fingod, halványlila....

"A kis kölyök, ki voltam, ma is él
s a felnőttet a bánat fojtogatja;
de nem könnyezik, egy dalt zöngicsél
s ügyel, hogy el ne szálljon a kalapja."

zapa írta...

fáj a gyomrom, komolyan mondom, a sírba visznek
http://www.youtube.com/watch?v=B9WQ6bzLlng

zapa írta...

na jólvajólvan, 0.21nél, 1.12nél, 1.54nél jól látszik, hogy Rotfront Kiswahorn tiszta apja, úgyhogy az öröklődés tekintetében OPTIMISTA VAGYOK....:D

http://www.youtube.com/watch?v=snzqqya2K3Y