20100430

süt a nap, és napzik-zik-zik!! [péntek.]

Ha valaki tegnap megkérdezte volna, hogy 'És, mi volt az iskolában?', kivételesen nem azt válaszoltam volna, hogy 'Semmi.'... de persze ezeknél a ritka alkalmaknál, mikor nem semmi történik az iskolában, senkinek nem jut eszébe, hogy megkérdezze. Nyilván unják, hogy soha nem történik semmi, és ezért még fizetünk is. Sebaj, vagyok olyan bőbeszédű és kreatív, hogy kérdés nélkül is be tudok számolni bárkinek, hogy mi történt. Jöttek az iskolánkba drogosok. Ez azért fontos, mert hozzánk sosem jön senki, és most mégis, és mi nem is tudtunk róla. Egy alapítványtól jöttek, egy ápoló, vagy minek is kell nevezni, és három leszokóban levő srác. Csupa érdekes dolgot mondtak. Mondjuk ahogy Marczyka mondta, 2/3 rész pozitívum és 1/3 rész negatívum hangzott el részükről, tehát inkább buzdítottak, mint lebeszéltek, de gondolom ez nem nagyon volt tudatos. Vagy fene tudja. A lényeg, hogy jöttek, beszéltek, mi meg figyeltünk, aztán kérdeztünk. A tanárok akkor kimentek, bátran lehetett kérdezni. Nemtudom, hogy máshol ez hogy megy, de én örülök, hogy jöttek, egyrészt mondtak új dolgokat, másrészt rájöttem: hiába hiszem azt, hogy még sosem láttam drogos emberkét: ők is ugyanúgy néznek ki, mint mások. Azért egy aranyköpést szeretnék megosztani, hiába volt komoly a téma, a nevetés elengedhetetlen. (: Megszavaztuk, a kedvencünk:
"Látom ti is szeretitek a szép ruhákat. Hát, én is szerettem! ...elvenni másoktól."
Mindegyikük a fűvel kezdte, a háromból kettő később mást is kipróbált. Hasznos dolgokat tudtunk meg a fűről, például, hogy kapudrog, meg hogy fizikailag nem lehet rászokni, de pszichikaliag - vagy hogyan is mondta a nő, már nem emlékszem - igen. Marijuana. Azt hiszem, ideje lenne másfél év után végleg levennem a cannabisos karkötőmet. Főleg, hogy még sosem próbáltam, legalábbis nem tudok róla. Mondjuk sosem azért hordtam, mert cannabis levelek vannak rajta, hanem azért, mert piros-sárga-zöld. De ezt nem tudhatja mindenki. És valahogy pont megéreztem, hogy a csütörtök az a nap, amikor nem szabad felvennem. Csak épp azért, mert nem illett a ruhámhoz. De jól tettem, hogy nem vettem fel. Már nem is hallgatok reggae-t, kinőttem azt a kort... pedig milyen jó sapit kaptam Mom-tól... (: még szülinapomra.
Global Marijuana March.

Ma pedig napoztam egy órát, miután úszás után hazaértem, ami azért fontos, mert még márciusban eldöntöttem, hogy idén áprilisban elkezdek napozni, hogy nyárra jó barna legyek, meg hogy minél kevésbé égjek le. Eddig nem volt (legalábbis számomra) annyira meleg, hogy egy szál bikiniben kifeküdjek az udvarra, vagy ha volt is, nem értem rá, vagy épp nem volt kedvem. De már egész héten azt terveztem, hogy majd szombaton napozok, mert úgysem fogok eljutni a fodrászhoz, és mikor ma háromkor hazaértem, hajaj, kipakoltam az úszáscuccom, gyorsan átöltöztem, aztán irány az udvar! Kicsit szunyókáltam is, de a telefonom be volt állítva, hogy ne aludjak sokat, meg hogy forduljak meg, és ne égjek le. természetesen be is kentem magam naptejjel, mert az nagyon fontos, a bőr miatt, meg nem tudom. Csak azt nem szeretem benne, hogy kevésbé barnulok tőle. Pl. most sem nagyon látom magamon a napozás eredményeit. Talán később már fog látszani... mondjuk estére. Vagy nem tudom. majd ha Mom hazaér, megkérdezem, hogy mennyi idő is az, ami alatt biztosan kell látszódnia. Ő biztosan tudja. (:

Mára ennyi, búcsúzóul: szeretnék egy havannai éjszakában lenni. (: Menni a tömeggel, és csak táncolni, táncolni, táncolni... (: körülöttem csupa jó pasi, és gyönyörű csaj. Bizony, az jó lenne. (:
FAIL. Jutub letiltotta a beágyazást... -.-" imádom az újításokat... S:

1 megjegyzés:

beabyvk írta...

hát tényleg nem kérdeztem meg, ilyen az én formám. A karkötőnek meg tényleg ideje lenne.