20100426

it won't help me, but I have to ask, is there something real that's behind the mask? [hétfő.]

Megvan két legközelebbi életcélom: meggyőzni Mom-t, hogy nekem még mindig feltétlen szükségem van egy hajvasalóra, ezek után elmenni fodrászhoz, és levágatni a hajam. Mindezt szombatig. Illetve szombaton. Mármint... akkor szeretnék fodrászhoz menni. De már nagyon, vagy fél éve, vagy nem tudom mióta, de mindig olyan hajakat sikerül kitalálnom, amihez kéne hajvasaló. és most ismét... de érzem, hogy most menni fog! (: Az erő velem van! (:
Holnap úszás, aztán tánc, fárasztó napom lesz, de nem baj, kell a mozgás, 2 hete nem voltunk úszni... igazából jó, mert semmire soha nincs időm, még ha szünet is van, vagy nincs is, vagy ilyesmi. Mert mindig van mit tenni. Momhoz sincs időm bemenni, pedig kéne már... De remélem vasárnap kimegyünk Rebekával Gödre mamához, bár ő még nem tud róla (mármint Mama), de biztos örülne, ha meglátogatnám, meg remélem Rebekát is megengedi, Zsut is megszokta. (: És ez most nem tudom hogy függ össze az úszással, meg azzal, hogy semmire nincs időm. De mindenesetre ide passzol az, hogy hétfőn és kedden érettségiszünet. (:
Igen, és most nézem miket írtam fel múltkor. Tehát, igen szombaton volt a Salsa con Timba áprilisi bulija, parókában vagy kalapban. én speciel póthajjal. Jó volt. :D Imádom a társaságot, imádom a salsát, imádom a tanárokat... :D Rebekát is, vele voltam. (: Most csak ketten... majd kiderül, legközelebb hányan megyünk, addigra szent lesz-e a béka?... Egyáltalán lesz-e béka... Na mindegy. Majd kiderül, annyira nem érdekes. Úgysem érdekel senkit, hogy éppen kivel vesztem össze, vagy kivel nem... (:
A novellát és az életrajzot ma meg sem nyitottam, ahhoz képest, hogy nem is olyan sokat (nem a szokásos mennyiséget) ültem ma a gép előtt, egy hosszú blogot is írtam, meg csomó érdekeset találtam a neten. A yoono-t nem lehet megcsinálni. Kiír valamit, hogy mért nem, de nem értem, mert gőzöm sincs, hogy mi az, amit kiír... esetleg ha valaki ért hozzá, az üzenje meg... (:

Ez a szám már volt január 11-én, de ma annyira ilyen hangulatom van, hogy muszáj újra betennem, ezzel kívánok jóéjszakát:

1 megjegyzés:

beabyvk írta...

mom meggyőzhetetlen