20100404

a mát még kivárom, a holnap egy nagy kvíz. [vasárnap.]

Mondtam már mennyire imádom, ha másokon múlik a programom?
Naná, hogy mondtam. Én csak azt nem értem, miért nem lehet megbeszélni szombaton, hogy hogy lesz vasárnap. Kit érdekel, ha 4-ből 3-an tudjuk, hogy mikor érünk rá, akkor mért nem mindegy, hogy a negyedik mikor? Majd jön amikor jön... na jó. Ezt persze én sem gondolom komolyan. Igazából örülök, hogy kimozdulok itthonról. A szünetre tervezett dolgokból úgysem sok minden marad... Mert hozom a formám, és közbejön valami úgy is...

Igen, sikerült fixálni az estét. Legalábbis a kezdeteket. Utána meg már kit érdekel. Ha ott vagyok én, meg Lilla, akkor az nekem már tökéletes.


Naná, hogy megint elfelejtettem közzétenni. Most épp. hétfő este van. Na, ez már így marad...

Nincsenek megjegyzések: