20101011

I wanna fly high, dancing with Sun and kissing with raindrops. [Hétfő.]

Nos. Sok izgalmas dolog történt szerda óta, úgyhogy van mit mesélni! (:
Csütörtökön reggel a Keletiben találkoztunk, és elmentünk osztálykirándulni (-3 lány), persze eltévedtünk, meg pele volt a fiúk szobájában, meg nem ettünk a gulyásból, meg leszakadt a hátam a táskától (hála Ancsinak mégsem, mert táskát cseréltünk, aztán Dorka is).
Aztán jött az este, befűtés a víz- és áramtalan házikóban, fiúszoba (mimás, vikike mindig ott van), masszírok, meg háromig joooabuli, aztán kidőltünk, de nem aludtunk jól. Én mindig mindenkit felébresztettem a köhögésemmel, amúgymeg az ágyak is kényelmetlenek voltak (így történt, hogy a földön aludtam Levivel egy matracon. Nem mintha az kényelmesebb lett volna)... aztán hajnalban jött a hideg. Hűű, de nagyon rossz volt annyira fázni, hogy már fázzak, meg kimenni egyedül pisilni a sötétbe, féltem, hogy jön valami állat. Aztán nem jött. Persze hogy nem, ő jobban fél tőlem, mint én tőle. De ez akkor nem jutott eszembe.
Másnap meg máris haza, nem sok értelme volt az egésznek, de attól még nagyon jó volt. Szeretem az osztályomat, és ez jó érzés. (: Kifejezetten jó.
Vasárnap sütöttünk hatlapost. Nem olyan lett, mint amit cukrászdában lehet kapni, de finom volt. Csomó töltelék megmaradt, abból meg puding lett. Nagyon régen ettem pudingot. Kicsit mobiltelefon #minekvan fílingje volt azért a dolognak, de segond. (Twitterfüggőség-e a kettőskereszttéma?)
VASÁRNAP PEDIIIIIG... paplanernyőzés, vagy minyavalya, szintén osztállyal, Aszódtól nem messze, vikike persze félt előre, de aztán nagyon jó volt, mondjuk a végén a csörlőkocsiderbinél volt egy kis meghalunkfíling... de belefért, kellett az élmény. Köszöntem Michaelnek, hamár olyan közel jártam a végtelen kék éghez. (: És közben a nyakamban susogó Gagarinéneket hallgattam, Tankcsapda, egy utolsó slukk és vége, vagy minyavalya az a szám. Gagesz feldolgozásban jobban tetszett. (Y)
Üdvözlöm (üdvözölném, ha tudná, hogy ezt teszem) köreinkben újdonsült német osztálytársunkat, remélem jóarc, és akkor sokáig maradhat! (: Bár raszta, és szőke (nem olyan tejföl, de azért nem rossz), szóval már eleve rosszarcság kizárva. (:
És végre van angol újra, meg Esztizés, szóval most minden jó, minden működik. (: Na jó, nem minden, de az már gigamagánügy, nem blogkompatibilis.

Nincsenek megjegyzések: