20101003

Jössz és ágynak döntesz, a nevem nem is kérded. [Vasárnap.]

Azért nem történt blogbejegyzés csütörtök óta, habár hétvége volt, mert pénteken lebetegedtem. Már egész jól vagyok, csak köhögök még, meg rekedt vagyok, de holnap már suli... (:
Sok mindenről lemaradtam így (mármint a betegség miatt), de ez van...
Egyébként nem tudom mitől lettem beteg. Illetve zapáék szerint attól, hogy kimerültem, mert nem alszom és eszem eleget. No nem mintha anorexiás lennék... sem az alakomat tekintve, sem az étvágyamat. Na, de most ebbe ne menjünk bele.
Nem tudom abbahagyni az it don't move videojának nézését, mert az, hogy két szerelmem (MJ és Mika a kick-ass maszk miatt) egy videóban szerepel, aminek mellesleg egyikhez sincs semmi köze, túl vicces (ha ez most twitter lenne, írhatnám, hogy #polihumor).
No, most ennyi, csak akartam jelezni, hogy még élek. Bár ezt a blog nélkül is tudjátok, de mindegy.
Joccakát.

Nincsenek megjegyzések: