20101031

Unknown movie. [Vasárnap.]

Kétszázadik blogbejegyzés!

Hm. Szerdán, vagy mikor bekapcsoltam a tévét, és az ollókezű Edward ment a hábéón. Nem az elejétől láttam, és elkezdett érdekelni, így hát megkérdeztem kinek van meg dvd-n, de nem sikerült megszerezni. Ma reggel (khm, "régi" időszámítás szerint 12-kor) felkeltem, belelapoztam a tévéújságba, és megállapítottam, hogy dejó, ma 15:00-tól akkor meglesem az elejétől. És... nem tudom mire vélni azt a filmet. Szenzációs, nagyon tetszik, Johnny Depp ha lehet még szexibb Edwardnak mint Williamnak (Wyctoria Scissorhands), és tetszik a történet, a jelenetek, a képek, minden. És a bentieknek is tetszik, és érzik, hogy valami fontos van a filmben. Csak nem tudják, hogy mi az. Ez által én sem. És nem tudom értelmezni. És bassza meg, 20 éve miért csináltak egy ilyen filmet??
A megnézendő filmjeim listájára felkerült a Billy's Hollywood screen kiss, nincs magyar címe, szóval i ♥ online filmnézés... jah, ezt a listát most csináltam, és ez az első film rajta. Majd írok egy végtelenhosszú listát. (:
Jóéjt, it's 23:23, kívánjatok valamit. (:

1 megjegyzés:

zapa írta...

azt kívánom, hétfőn 12 előtt föl se kelj!
(ööö, bejön?:D)