20100326

it's a dream what goin' around. [péntek.]

húha, most hétközben nem volt időm írni, ugyanis kedd óta nyüzsgök. Az az inkább úgy mondanám, hogy kedd óta benne voltam a körforgásban, és az vitt magával, de én már tegnap reggel olyan fáradt voltam, hogy shjuh.
Nézzük csak sorra: kedden a suliból elrohantam be a városba, zanyához. Onnan haza, úgy kb. 3/4 6-ra értem haza, talán kicsit előbb. Nekiálltam muffint sütni, ráadásul dupla adagot, de csak a felét sütöttem meg, aztán elrohantam táncolni. Senki ne kérdezze miért vagy hogyan, de néha úgy rohanok, hogy befeszítem a vádlimat. Abszolút nem praktikus módja a rohanásnak. Ettől begörcsölt, vagy tudom is én mit csinált a lábam, azóta fáj. Segáz, vikike táncolt, hazarohant, megsütötte a többi muffint. Hát jó. SZERDAAAAAAAAAAAAAAAA, dánjaink. ((: Nos, igen. A suliba jött egy csomócsomó dán, és koncertet adtak nálunk. Ők is waldorfosok*, mint mi. Nekik sütöttem a muffint. Aztán elmentünk velük a Margit-szigetre. Aztán vissza a suliba, ettek, aztán szimpla kertbe, sörözni meg beszélgetni. Egész sokat beszélgettem velük, angolul persze. Éjfélre értem haza, egyből zutty az ágyba, tegnap matek doga, jólvan, megoldjuuuuuk, szót se tanultam, aztán mégis 100% lett, ügyes vagyok?! Ja, és mindemellett egész nap stresszeltem, és hiperaktív voltam, támncoltam összevissza mindenhol, a szigeten, mindenki bolondnak nézett. :DD Tegnap... hulla fáradtan, de túléltem a napot: suliból hazarohantam, ettem, bementem rigó utcába, táncoltam, átjöttem kmo-ba, táncoltam, összesen 3,5 órát, hazajöttem, kb. 1/2 12 fele aludtam el. Ma pedig... Rövid napom volt, 12-kor végeztünk a suliban, de aztán még úszni voltunk Ancsival. Mondjuk nem úsztunk valami sokat, kevesebbet mint 2 hete, mikor legutóbb voltunk, de egyikünk sem érzett elég akaraterőt ahhoz a még 10 hosszhoz... Sebaj, így is több, mint 1 km, bőven jó. (: vagy bőven nem. De ez már csak részlet kérdés.

Igen, tudom, ez most megint egy ilyen 'idementem, odamentem' bejegyzés lett, de nemsokára megyek aludni, így nincs időm többre, pihennem kell, szóval majd mikor legközelebb írok, jobban elmélyülök a péntek este, éjjel, szombat hajnal, estémben, amiről nem írtam még, pedig lenne mit, méghozzá elég fontos valamit, ami miatt egészen pontosan ma 2 hónapja nyávogok, illetve márcsak tam. Ugyanis kiábrándulás, teljes feledés, satöbbi, elég összezavaró dolog, hogy volt egy fix valami, amiről mindenki tudta körülöttem, hogy van, és tényleg volt, és már nincs, és akkor felmerül a kérdés, hogy tényleg olyan fix volt-e, meg hogy egyáltalán tényleg volt-e??
Na meg persze dánjainkban. Illetve... no érti ezt mindenki. ;P szóval, többet mesélek róluk, amiket én megtudtam, például hogy Mo-n minden fele olyan drága, és hogy még a külföldiek közül is sikerül kifognom a Danieleket és Martinokat, ráadásul egyszemélyben!

És ha már homár, legyen kövér! Ez esetben dán, és énekes:


1 megjegyzés:

zapa írta...

próbaüzi friendfeed az FBn