20100310

what do you want from me? [szerda.]



imádomm. (L) ez a csávó, jaaaaaj. ((((:
ADAMLAMBERTADAMLAMBERTADAMLAMBERTADAMLAMBERTADAMLAMBERTADAMLAMBERTADAMLAMBERTADAMLAMBERTADAMLAMBERTADAMLAMBERTADAMLAMBERTADAMLAMBERT. (LLLLLLL)

hajaj, ezt megkaptam. Írjak valamit, mert jó sokat tudok. Hát ja, ez már igaz. Ezért is írom a blogom .(: Hogy kiírjam magamból az írhatnékot. (: Ami sokszor ugyan ettől még nem fogy el, de azért csökken. (: csak jaj mamáááám, annyira el vagyok foglalva a fránya msn-nel, hogy nem tudok közben ide is írni. De megpróbálom.
Szóval. Igen, ma reggel jöttem rá, hogy imádom ezt a számot. És ma jöttem rá arra is, hogy majdnem két év után is fájdalmas a fogszabályzó. Mert ma voltam fogorvosnál, és bebizonyította. De sebaj, legalább ismét pirossárgazöld lett a fogszabályzóm. (:
És kellemes hosszúhétvége elébe nézek, pénteken Lilluskával pizzázás, aztán filmnézés, meg nála aluszom, vasárnap elméletileg találkozok valakivel, akiről még nem meséltem, meg akinek még a haverjáról sem meséltem, és most nem is fogok, a lényeg, hogy még pénteken, a színház napján haverkodtam velük össze, és rájöttem, hogy haverkodni nem is olyan nehéz. Mondjuk persze nemmenne csak úgy, meg akárkivel, meg akárhol. (:
Jaj, és egyre nehezebben tudok írni, egyre többen nyaggatnak msnen, hírtelen milyen népszerű lettem. (: Ez persze nem probléma, és nem szószerint kell érteni; nomeg gépezési időm is lejárt, főleg, hogy meg lett rövidítve fél órával...
Szóval megyek is alukálni, holnap dupla tánc, hulla leszek, de meg fogja érni, várom, hogy végre olyan sokat táncolhassak. ((:
jóéjt. (: 21:40. (:

Nincsenek megjegyzések: