20100307

szíved spam-mel van tele... [vasárnap.]



Tegnap jó nap volt, és rövid. Szonikkal a vesztendet róttuk, és még mindig nem tudom, hogy ki integetett a mozgólépcsőn - én nem láttam, csak szonikk. Azt mondta, bicós/deszkás kinézetük volt, fúlkeppel, meg borostával. Sok ilyen szaladgál pesten, ez a gond. :D
Zanya gyártott finom túrós tortát, én pedig jövőhéten gyártok nem egyszerű tortát, kíváncsi vagyok hogy fog sikerülni, olyat kap majd Martinka születésnapjára.
Igazából semmi érdekes a hétvégén, péntek este színházban voltam, meg ismerkedtem, az vicces volt. De most tényleg nem tudok mást írni, a zene a lényeg, aztán majd ha kicsit szív-, lélek- és agytakarítottam, és már a délibábos porvilág sem szappanbuborék lesz, akkor majd elgondolkodom, és írok valami szép hosszú bejegyzést. (:

1 megjegyzés:

zapa írta...

jó szar deazér leszedtem
http://www.rtlklub.hu/musorok/reggeli/videok/84023