20090924

az út lapulva elsiet. [csütörtök.]

Pilinszky János: Őszi vázlat

A hallgatózó kert alól
a fa az űrbe szimatol,
a csend törékeny és üres,
a rét határokat keres.

Riadtan elszorul szived,
az út lapulva elsiet,
a rózsatő is ideges
mosollyal önmagába les:

távoli, kétes tájakon
készülődik a fájdalom.

elfelejtettem, de eszembe jutott! mazsi drazsi! jó arc vagyok, hát, igen. jó lesz az. (Y) (:
sztiv szerint valami nem jó a kommentelésnél, nekem működik... szóval ha nem megy, akkor e-mail-t kérek, és akkor megpróbálom megcsinálni. (:
és igen, új külsővel, de él a telefonom, ma nagyon jó napom volt, dupla infó, dupla élvezet. muhaha.
holnap zsunál alvás, szombat reggel/délelőtt ki Gödre, vasárnap haza. jó kis lelkizős hétvége lesz zsuval, már nincs olyan meleg, mint nyár közepén, szóval kint tudunk lenni sokat a dunánál, beszélgetünk, esetleg... nem publikus. xDD na jó, hagyjuk az ilyesféle vicceket. :D
lol. egy brutális "baleset" folytán, amit barbika msnje vitt végbe, végülis kapcsolatba kerültem Dáviddal. a fotózásos dáviddal. aminek az lett a végeredménye, hogy immáron őt is boldogítom emesenen, nem csak denielt. :D na, de nem is ezzel akartam foglalkozni, hanem hogy milyen nagy divat a blog írás. "ne aggódjatok, nem csak 1 bejegyzésnyi lesz." három nap múlva: "na, mondtam, hogy nem 1 bejegyzés lesz! Bár én szívem szerint hagynám ennyibe, de értetek írok". aha. zsír. inkább ne. xDDD bocsi, de ez az igazság. (: az ilyen blogoknak nem látom sok értelmét... még ha ismerősöm is a blogoló... bár másfél éve láttam utoljára, és kb. akkor volt az is, hogy utoljára beszéltünk.
na mindegy. igen. még mindig köszi sztív, nem tudom mire mennék nélküled. :D a végén még eszedbe jut valami, hogy mivel hálálhatnám meg, aztán kérsz tőlem valami olyat, amit nem tudok megcsinálni. ajajj. ezentúl jól megfontolom, hogy mivel zaklatlak. (: :P meg hogy másokat mivel zaklatok. xD szekszuális zaklatás panda... szausz park, ugyebár?! az. na, jóéjt. :D Annie, are you okay? are you okay, Annie? ♥

2 megjegyzés:

zapa írta...

műxik a komment, ha akarják

zapa írta...

"a rózsatő is ideges"
keresés az oldalon: Sztavrogin