20090923

tudom, mi a tejben a légy. [mivanma? szerda.]

jesszus. ha bele gondolok, hogy végül is én küldtem el Trishát Olaszba... hááát... OLVASD EL!!
valami fontosat akartam ma írni, de útközben elfelejtettem...
publikálom egy költeményemet, nem a legjobb, de elmegy [irodalom házi, írjunk verset. Ellentétekkel.]; Francois Villon nyomán:
Nem kell hang és
nem kell hír.
Nem kell rang és
nem kell sír.
Halok én poros földre temet'len,
de egy az kell: a szerelem.

Nem kell ős és
nem kell hős.
De jöhet nős, vagy nőtelen,
egy az kell: a szerelem.

Nem kell álnév, szerep,
nem kell ház, nem kell gyerek.
Nem kell híres,
nem kell nemes.
Elég ha szeret, s én szeretem,
mert egy az kell: a szerelem.

Na jó, lehet, hogy így utólag elég rémes... kinek mi. Szívesen fogadok kommenteket bárkitől.

3 megjegyzés:

Sztivi P. írta...

jó lett a vers :-D

wikky wonka. írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
zapa írta...

"De jöhet nős, vagy nőtelen"
maj' kapsz eggyet a redőnyhúzóval...