20090927

but first I need your hand, than forever can begin. [vasárnap.]     

üdv nekem újra itthon. megjöttem, és máris beszélek, egy perccel sem lesz itthon tovább csönd!!
sok élmény, sok kép, sok beszélgetés... péntek este... hááát, nos, igen, ja.
meg szombat este... hát, az az álom. :D a hegynek saját idegenvezetője van, aki történetesen épp egy KANNIBÁL, és megeszik engem, a családomat, a nagypapámat(†), és a család egyik közeli ismerősét, Vicát. Namost gőzöm sincs, hogy kicsoda miért került bele, de minden esetre elég durva egy álom volt. És nagyon megmaradt. Szóval... pedig nem is ettünk már mielőtt aludtunk...
és nem enged képet feltölteni... de rossz. O: megpróbálom máshogy!!

Michael Jackson - You are not alone official video. ♥♥♥

elvileg most feltöltötte... de az automatikus mentést sem csinálja meg... "Az automatikus mentés nem sikerült." hááát, basszus! szörnyűű, mondom én, hogy nem jó ez a blogspot... no, még majd kikísérletezem... most egyenlőre ababhagyom az írást, és megpróbálom megoldani a mentés-kérdést...
nem, mégsem töltötte fel... buta!!!


jee, de én megoldom!! (H) :D ügyes vagyok? ügyes vagyok! köszönöm. (:

Nincsenek megjegyzések: