20090922

csodálatos szerelem, tied vagyok kedvesem. [kedd.]

Verusnak és Sztivnek a sok segítségért [sztivnek volt kiírva múltkor msnen, hogy gargalizáld, szóval remélem szereti. Vera... nos, ő nem tudom mit szeret, szóval most neki is ezt. (: ]:


úgy tűnik, marad egyenlőre blogger, igyekszem nem elrontani megint, mert ilyet most csak nekem csinált, másnak eddig nem... szóval valamiben én vagyok a hunyó!

ma naggyooon jó a kedvem, mert kiderült, hogy 1 héttel csúszik a sminkelés, ergo: tudok menni! jeee. remélem dani is jön. (: fúúú, de ennek úgy örülök. szegény Nabét úgy letámadtam. :D miközben törit írt... kicsit felpörögtem. :P


na, mára ennyi, mert nem sokára megyek fürdeni, még mindig náthásan, úgyhogy borsmentás víz. 'zapa' elment, kettecskén 'zanyácskával', jee. (: holnap angol... elvileg... előtte fogorvos, fél 1-re megyek. utána lehet 'zanya' mh. majd az még kiderül. no, joccakát, holnap vagy csütörtökön jelentkezem! (:

Ja! és Marczykának [tudom fiú, hogy már megszoktad, hogy ka!! :D :P] üzenem, hogy olvasgassa a régi blogomat!! [meg mindenkinek, aki még nem olvasta. :D]

2 megjegyzés:

zapa írta...

(vilá)gon, gon, gon.........gon
ez de jó

zapa írta...

" 'zapa' elment, kettecskén 'zanyácskával', jee. (:"
szójjá b+, visszasejövök!
mer te fenékig tejföl vagy, mi?
hülye!!!!!!!!!!

(segítség!!!!)