20090930

jó a kocsiban, a kádban. [szerda.]

úr isteeeeen! holnap megyünk tihanyba!! már milyen rég óta vártam, hogy menjünk végre! $: holnap megkezdődik az október, ami nekem iszonyatosan jó lesz, kezdve a kirándulással. juuuj, annyira fel vagyok pörögve!!!
csak fáj picit a fejem. gondolom attól, hogy egész nap éhes voltam, pedig megettem az almákat, meg a tésztát, meg mindent. nembaj, nemsokára vacsi!!!
ma találkoztam Ritával, megint mondott egy-két infót a jövőheti fotózásról, már nagyon-nagyon várom. hol lehet mazsidrazsit kapni??
juuuj. majd sok barom fotót készítünk az osztálykiránduláson, és akkor majd bemutatom a drága osztályomat, mert azt még eddig ha jól emlékszem, nem tettem. :D
na, most jóéjt, vacsi, meg még pakolászás... (: szombat este/vasárnap jelentkezem!! (:

Nincsenek megjegyzések: