20090928

blood on the dancefloor, blood on the night. [hétfő.]



köszönöm Panka, bár a szülinapom csak 1 hónap múlva lesz. :D azér figyelitek, hogy pirossárgazöld [jó, tudom, zöldsárgapiros...] gyümölcsök vannak rajta?! :D szőlő, barack, eper. meg ananász. azt nem szeretem. :D

még hármat kell aludni tihanyig. már nagyon várom!! és tizenkettőt a fotózásig, azt is nagyon várom!! aztán október 28 This is it, előtte még 17-én suliba ilyen bátorság próba, őszi szünetben reményeim szerint megint kimegyünk Gödre, de azt majd még meglátjuk, Zsu szünetétől függ.
És tegnap volt Tomi és Trisha szülinapja, boldog szülinapot nekik, mindkettőt felköszöntöttem, csak blogba nem írtam. [:
valaki mondja meg nekem, hol lehet mazsidrazsit kapni!!! utááálom a mazsolát. fújj. :D
jóéjt. (:

Nincsenek megjegyzések: