20090920

a hátsó öreg néni nagymamámat idézi. [vasárnap.]

nálam a nap híre: egy amerikai betörő saját magát juttatta rendőrkézre - rablás közben leült a feltört ház számítógépéhez, és felment egy közösségi oldalra. "Csak" 2 gyűrűt vitt el, de! elfelejtett kijelentkezni profiljáról, így a lakás tulajdonosa beazonosíthatta, ki volt a tettes. [Petőfi rádió.]
Hát, én ezen akkorát nevettem! Eleve, ki gépezik betörés alatt?? Jééézus... A másik meg az, hogy akkor már tényleg, legalább vette volna a fáradtságot, hogy kijelentkezzen. xD áhh. :D Bár lehet, hogy ez csak egy városi legenda... nem tudni, de azért vicces. :D

jeje, köszi sztivnek a segítséget a sablonhoz. (: hogy mennyi segítőkész emberke van körülöttem. :P akármi kell, mindig megtalálom a megfelelő embert. :P [bár sztiv magától mondta. ] múltkor kémia, most blog, focival, zenével, roszz/jó kedvvel is mindig tudom, kihez kell fordulni. (: no lám, talán mégsem egyedül vagyok ebben a nagy világban... (: ilyenkor jó ezekre a dolgokra rádöbbeni. (:

holnap gyümölcsnap, ma jól teleettem magam nyalánkságokkal, szénhidrátnapon végülis szabad... és most pedig tovább próbálkozom a blog.hu importálásával, viszontlátásra. [:

Nincsenek megjegyzések: