20100529

a bukott angyalok etetése tilos. [szombat.]

Tök vasárnapi hangulatom van. Pedig szombat van. És tegnap péntek volt. A belvárosi fesztivál első napja, és a stylewalker night. ÉS(!) az utolsó tanítási nap a Kisp. Waldorf tizedik osztályának.

18:45-kor kezdett az Erik Sumo Band a szabadság téren, nagyon jók voltak, 3D szemüvegben a banda, Tövisházi Ambrus istenkirály; "köszönjük szépen", Erik Sumo ft. Kiss Erzsi.
Utána leszaladtam gombába wc-re, hivatalosan 100 ft., de csomóan nem is fizettek, én meg ingyen pisiblokkot kaptam 2 sráctól, akik hármat kaptak, pedig csak ketten voltak. Hát jó. Köszi srácok.
Aztán 20:30-kor kezdődött a Kispál, Lillával találkoztam előtte, meg valami sráccal, nem vágom. Vagy vágom, de nem mondom el?! Ki tudja. Hát Zsuzsika, és most már te is, bocika. {haha, hiányzik a nickelodeon... ): } Kispál nagyon jó volt, még sosem voltam koncerten, annyira nem is ismerem. Illetve meglepődtem, mert a számok 80%-át mégis, még a szövegét is tudtam... na mindegy, a lényeg, hogy jó volt, élveztem, az utolsó számnál {ha az életben} volt a legnagyobb a buli, az egész közönség ugrált, mi meg hármasban agymást átkarolva tomboltunk, zsííír. Rég voltam koncerten. Asszem...
Mikor végre sikerült megtalálni zapáékat {mert ők kispál helyett kerekesen voltak} - ami nem volt könnyű, mert vakpalik nem láttak, pedig 3 méter magasa ültem a MEGBESZÉLT helyen srác nyakában - indultunk, hogy nyakunkba vegyük {haha, micsoda szófodulatokat tudok, ilyen szóviccet, höhh!} az éjszakai várost, és nézelődjünk, hiszen stylewalker night van, "miénk az éjszaka, miénk az éj szava" {az odő urai - tréning}, látomás {1 retruha}, catwalk {semmi}, lollipop {1 zöld fesztiválozgatyó}. Nem tudom, hogy szabad-e ilyet írni, nem fognak-e beperelni érte {nyilván nem, mert kutyase olvassa a blogom}, de szegény eladósrác eléggé ittas állapotban volt, szexi a mosolyom, az apámat meg úgy hívják, mint őt, az apján kívül az első, és azta!, odáig meg vissza volt a családomtól, szóval nem tudom mennyibe került igazából a gatya, de mi olcsóbban megvettük, mint amennyibe a promodban egy rövid(!)gatya kerül. Nekem ez jónak tűnik. Nektek?

1 megjegyzés:

zapa írta...

Tízből kilenc betyár ezt fütyüli: csáángóóóbugeee!!!
http://www.youtube.com/watch?v=ctYZmPVxscI&feature=related