20100509

if you say you're unsure, don't call me to say goodnight. [vasárnap.]



Ma kicsit rendbe szedtem a blogomat. Írtam 'Rólam.' menüt, megcsináltam a linkeket. Persze ezeken még később biztosan változtatok.

Tegnap írtam egy filmről, ma írok két másikról:
  1. 500 nap a nyár
    Tegnap mivel egyedül voltam itthon, Ancsi átjött, muffint ettünk, és filmeket néztünk. Illetve egyet úgy igazából, ~. Ancsi úgy hozta, hogy még ő sem látta, és hogy egy romantikus vígjáték. A csaj mondta a tékában, hogy jó film. El kezdtük nézni. Az első öt percben nagyon furcsa fejeket vágtunk, hogy "Te, ez meg milyen film?", de aztán kezdtünk belejönni a film furcsaságába.
    Most nem írom le amiről a film szól, egy viszonylag egyszerű szerelmes történet.
    Inkább azt írom le, ami tetszett a filmben: a film össze-vissza ugrált az időben. Hol épp az első nap volt, hol a négyszáznyolcvannyolcadik. Szeretem az olyan történeteket, amik több idősíkon játszódnak; bár ez csak azon az egyen ugrált fel és alá.Ez kicsit megnehezíti a történet megértését. De véleményem szerint sokkal jobbá teszi a filmet.
    [Őszintén szólva elfelejtettem már, hogy mit akartam írni a filmről, szóval most át is térek a második filmre...]
  2. Imitátorok
    Ez Diego Luna, a dirty dancing 2 sztárjának 2007-es filmje, eredeti címén Mister Lonely. A címről mindenkinek beugorhat(na) Akon azonos című száma. Igen nekem is beugrott. Mégis meglepett és egy csapásra lehangolt mikor nem az, de egy hasonló mr. lonely, amit korábban még nem hallottam - megszólalt a film elején. Aztán túltettem magam rajta. Indult a film. Mikor először mutatták közelről Diego arcát, istenem, megdobogtatta a szívemet. Jó pasi, meg kell hagyni. De Michaelként... legalábbis Michael Jackson imitátorként... hát, gigalájk.
    Szóval ez a film tele van imitátorokkal. Olyanokkal, mint Abr fuckin' Lincoln, Madonna, Marilyn Monroe, Charlie Chaplin satöbbi. És tele van nagyszerű gondolatokkal. Mint például egy, amivel ugyan nem értek egyet, mégis nagyon megfogott. Hogy miért nevetnek az emberek? Azt hiszem, ajánlom bárkinek, mindenkinek!
    Jó gondolatok, jó színészek, jó felvételek... Nekem nagyon tetszett. Trailer:

Nincsenek megjegyzések: