20100526

make up your mind. [szerda.]

Két nap egymás után elázni Ancsival már kicsit sok! Mármint nem Ancsiból. Az esőből...
Tegnap "előnézelődtünk" a stylewalker nightra, meg az aboriginalban vettem egy rövid gatyát, zöld színűt. Ja, meg ÉN MEGMONDTAM, hogy el fogom vágni az ujjam, és gyerek kezébe kés nem való, dehát istenem... nekem soha senki nem hisz. Ezért van most bumszli kötés a kezemen...
Ma kompetencia felmérés volt, országos izé, 4, 6, 8 és tizedik osztályosok bent gubbasztanak 4*45 percet, és minden kérdésre valami faszságot válaszolnak. Mert azt hiszik, az úgy menő, meg mert a helyes választ nem tudják. Én a hallottak alapján az országos diáksereg teljesítményét úgy értékelném: impotencia...
"Tudom szánalmas vagyok, meg hogy a testem-lelkem nyomor,
Remegő térd, beszűkült gyomor, ezt adta a középiskolai pokol
Komor, konok, mocsok világ, ahol rengeteg a rohadt szemét,
Most meg az árnyékomtól is remegek, még megfizettek ezért!
Féltem az összes naptól, attól mi történik holnap,
Hogy a szünetekben vajon majd melyik szekrénybe pakolnak?
Hátul voltam a sorban, mindig én feküdtem porban,
Mindig egyedül ültem a padban, mondd ezzel kinek ártottam???
Itthon bezárkóztam a szobámba, sírtam egész este,
Könnyektől fájt a fejem, megoldást álmaimban kerestem.
Keseregve, százszor megalázva, beletiporva a sárba,
Most meg mindenki csak néz, nem érti miért vagyok mindig árva!
Engem nem lehet szeretni! Egy bolond kisgyerek vagyok,
Egy kurva mártír, talán még máglyát is kapok,
De most már a láng sem fog, mert bennem él a tűz,
S míg a bosszúvágy ég bennem addig van mi hajt mi űz!"

Most itt ülök köntösben, vizes hajjal, várom, hogy menjek angolra. Mármint... várom hogy elteljen az idő. Nem úgy várom, hogy izgatottan, hogy jaj, mehessek már. Nem, egyáltalán nem... de a házim kész van.
A németem, amit egész hétvégén csináltam, el lett fogadva, úgyhogy zsír, minden olvasónapló leadva, még egy verset kell felmondanom, Töredék a halálról, Anakreón, holnap matek, pénteken fizika doga, és JÓNAPOT, jövőhéten földmérés, utána ipari hét: nyomda, cukrászda, pékség, szennyvíztisztító... meg még valéami, amit kicsiviki elfelejtett.
Csak az a rossz, hogy nem voltam Ottótánc sem multhéten (betegség), se holnap nem megyek (zsu bemutató), se jövőhéten (osztkir.)... na mindegy, ez van.

Nincsenek megjegyzések: