20100512

something true we don't know about... [szerda.]

Imádom, hogy az orvosok azt gondolják, hogy övék az egész világ, azt csinálnak amit akarnak, akkor amikor akarnak satöbbi.
Mert én tegnap egy órát vártam a fogorvosra, úgy, hogy mikor nekem8.30-ra volt időpontom, a doktornő 8.45-kor még nem volt bent... majd mikor végre megérkezett, kávésbögrével a kezében, eltelt 10 perc, mire fogadta az első páciensét. Aki én kellett volna legyek, de nem én voltam. Nem tudom hogy történhetett, de elsőként voltam beírva, és másodikként, 1 órás csúszással lettem behívva. Elhatároztam, hogy ha 9.30-ig nem hívnak be, 31-kor bekopogok, és balhét csapok. Szerencséjükre 9.24-kor behívtak... pedig már gyakoroltam magamban a mondanivalómat, mikor bekopogok... ráadásul... "Valami Viktória!" mondtajaz asszisztens. És mikor egy anyuka kedves hangon visszakérdezett, azt mondta: "Nheámtóóóm, mingyá' megnézem..." aztán bement. Kijött. Megmondta - nem én voltam.
Aztán Mommal megbeszéltük, hogy miféle szépeket tudunk mondani az orvosokra, amiért ezt csinálják, mert az emberek meg csak tűrik-tűrik, mert a kezükbe van az életük, morognak, de nem mernek szólni...
"Hát nekem a fogaim vannak a kezében. De ha legközelebb is ennyit kell várni, akkor már balhét csapok. És ha nem tetszik neki valami, akkor majd ráküldök valami nagydarab izomállatot, aztán akkor az ő fogai meg az én kezemben lesznek!" Ez a véleményem.
Egyébként imádom a fogorvosom, mert nagyon aranyos, meg a néha össze-vissza állítgatásokon kívül mindent jól csinált eddigi két és fél fogszabályzós évem alatt, csak azzal van problémám, hogy miért kell ennyit várni? Mert senki nem késett rajta kívül...

Sebaj, kárpótolt az utána megtett jó hosszú séta Tomival: ferenc körút-ferenciek tere (metró); ferenciek tere, váci utca, roosevelt tér, rakpart, báthory utca, bajcsy zs út, nyugatimeki (gyalog); nyugati-klinikák (metró); klinikák, füvészkert körül, ferenckörútra valahogy furán kikeveredve (séta). Aztán már csak a metróban ücsörögtünk, és beszélgettünk. De nagyon jó volt, régen láttam Tomit. (: És jókat beszélgettünk, sőt, egy túrista fickónak visszaadtam az elhagyott pulcsiját, nagyon rendes és segítőkész lányka vagyok: amennyiben nem pénzt kérnek tőlem...
Jóéjszakát kívánok így 22.00 körül. (:

Nincsenek megjegyzések: