20100518

ez nem a könnyű nyári zápo, itt a csontodig égsz. [kedd.]

Na, ennyit a fél napos betegségnek... igaz, ez csak megfázás, nem ágyban fekvős-meghalós betegség... de arra épp elég, hogy ne menjünk úszni Ancsikával. Mondjuk nem tudom, lehet kéne... biztos... de lusta disznók vagyunk. Ez van. De legalább foghatjuk a betegségemre, és még nem is mondunk hamisat, mert tényleg egész nap az orromat fújtam, tüsszögtem és reggel nem volt hangom, épp elég lesz nekem a tánci, főleg hogy ilyen időben gyalog kel megtenni azt a hatalmas utat...
Persze a betegségem is Rebeka miatt van, ki más miatt lenne? De elnézem neki, mert ilyen rendes vagyok.
Ferinek sok-sok köszönet a pin ponért, amit másfél éve keresek jutubon, és sosem találtam. |: béna vagyok, tény... :D



És akkor most térjünk rá arra, hogy MIÉRT VAN ILYEN IDŐ MÁJUSBAN? Úgy kéne lennie, hogy száz ágra süt a nap, minden fényárban úszik, meleg van, és az emberek egyszál ujjatlanban, meg szoknyácskában flangálnak, nem?!

Csütörtökön publikálva...

Nincsenek megjegyzések: