20091105

I wanna do bad things with you. [csütörtök.]

TRUE BLOOD. ♥♥


igeen, imádom-imádom-imádom. ♥ Már nem a számot, illetve azt is, de főleg a sorozatot. De a zenét is, ez az openingje. És 17-től új évad. ♥ Csak, egy probléma van. az első évadot szinte végig láttam. illetve a felét végig, 6 részt. A másik 6 viszont folyton megakad, nem tölt be, vagy ilyesmi. Szóval, kéne "valaki" (zapa?!) akinek van programja, amivel lehet leszedni videót. Hogy rendesen végig tudjam nézni. KÉNE. $:
ezen kívül fázom, ma angoloztam, kedden Rómeó és Júlia♥, jóvolt, VIP büfé átb.szás, 2 TENYÉRNYI (se) szendvics, 1 raffaello, és 1 pohár innivaló, abból többet is lehetett volna kérni... de kell a fenének, BÉCSI PERECET AKARUNK! persze az meg a szünet végére már a fizetős büfében is elfogyott... hát basszus... de! legalább az előadás jó volt, legalábbis szerintem, és megtanultam közlekedni a magassarkúmban, és csinos voltam, csak kicsit fáztam.
na, most jóéjt, akartam még írni, csak kifutottam az időből, majd holnap. (: vagy szombaton. (:

2 megjegyzés:

zapa írta...

"a magassarkúmban"
amennyiben egy zsiráf csinos tud lenni

void írta...

http://file2hd.com/