20091129

nap jön nap után, de az éj megelőzi azt. [vasárnap.]



nem írtam már egy ideje. (: nem sok időm van. tudom, jó duma... ez van.
holnap nem megyek angolra, mert színházba megyünk. (: az osztály egy részével.
pénteken Panka és Lilla szülinapi party... well, dettó mint az enyém. :D csak kevesebben voltunk, és csöpögött az eső... pedig jól indult, csak minden hely dugig volt. ): de a lényeg, hogy ott voltunk, és jól éreztük magunkat. (:
tegnap Vörösmarty-n voltam, Martin persze nem volt kint, pedig azt mondta... hiába, ő is partizott pénteken, csak ő máshol. :D de jó volt, árultam perecet, tökmenőő. (: tudom, menőzni nem menő. (:
ma megint csináltam pumpkin pie-t, meg elkezdtem a 2010-es MJ falinaptáramat, a december már kész, az egyik kedvenc képemmel, legyen már jövő december. :P ó anyám, akkor már 17 éves leszek. (: hogy telik az idő. (: a 17 már milyen nagynak hangzik. (: vagyishát... attól függ, kire mondjuk. (: nekem furi lesz már 17 évesnek lenni. hiszen... az már 17 év!!! juuuj! :D :D
már a felénél tartok a könyvnek, eddig minden nap 1 fejezetet olvastam, ma is annyit fogok, bár még el sem kezdtem, de muszáj lesz! (: és tök jól értem is, szóval nagyon boldog vagyok tőle. (:
na, úgyhogy most megyek is, hajatmosok, aztán megkísérlek némi rendet rakni a szobámban, aztán tornázok, közben nézek valami buta műsort a vétében tévében, aztán OLVASOK! (: jóéjt. (:

Nincsenek megjegyzések: