20091120

néha könnyebb lenne elmenekülni. [péntek.]

hmm... furcsák ezek a dolgok. hogy volt, és hogy oka van, és hogy annak is, hogy már nincs, és hogy lehet-e újra.
én nem akartam elmondani. de már nem bírtam. különben is. a tegnapi nap után mit várt tőlem? mondtam, hogy rossz napom volt. dehát... jó, mindegy. így alakult. van ez így.
ma... Pankával mentünk hozzá. egy már ismerős útvonalon. no nem. nem hozzá mentem már arra. máshoz. valaki egészen máshoz. és el kezdtem mesélni. igaz, a mondatok felénél elfelejtettem általában, de aztán nagy nehezen mindig folytattam, és végül a történet végére értem. végére?! ennek sosem lesz vége. illetve... nem. máshogy értem, mint ahogy mondom. könyörgöm, valami beszédképes telepata látogasson már meg... jelentkezni lehet a nullahat-témobil hogynepersze. kellene nekem még ez... szóval. ott tartottam, hogy Pankával sétáltunk feléjük. igen. és akkor ott ment el előttünk Löb, 'kéreksüteményt', nemkapsz, nincs még felvágva, ójajj, aztán mentünk tovább. először Vele nála, aztán... kit érdekel.



tavaly nov.23 euro park. ha tudtam volna...

előre is boldog születésnapot holnapra Pankának, édes16. a torta állítása szerint finom lett, szerintem... hát, lehetne jobb is.

holnap 1 éve. ♥ Gábor, Gödör, Zsu, Raszta, Márkuss, Áron és Benya. Laci... és az a kinyírlakcsaj.

Ezúton is gratulok Trisha 5-ös infó érettségijéhez, büszke vagyok rááá. (: ♥

hm... hát, ez ma ilyen. meg kell tanulnom hosszútávon megtartani magamnak a gondolataimat. jóéjt.

3 megjegyzés:

zapa írta...

aztán legalább tud ez pókerezni? mer ennél még Gyujibácsi is elviselhetőbben énekel

a gödörben meg na még kivoltott? énis, kösssz
na az is jó vót:))))))

zapa írta...

jaja, most látom a juróparkban van ez a
puskásmegapetimegakonci::)))))))
van ennél lejjebb, hehe?

japersze tudom, ha Pesten elfingja magát valaki, az mindjárt benne van a Híradóban

Trisha írta...

Köszi szépen :3 Bocsi, hogy eddig nem írtam, csak most jöttem rá, hogyan kell regisztrálni... illetve azt, hogy már régebben regeltem? Vagy nem tudom xD