20091101

You can if you wanna see, touch I'm only human. [vasárnap.]

Ismét eltelt egy szünet, és nem csináltam semmi értelmeset. Ez persze nem igaz, mert igenis csináltam, legalábbis én élveztem a dolgokat, amiket csináltam. Alig unatkoztam, illetve alig volt időm unatkozni, mert mikor itthon voltam, akkor is csináltam valamit. Ami jó. Na, úgy döntöttem, összegzem ezt az Októbert, amit annyira vártam, bár igaz, hogy mindig írtam, hogy mit történt... Szóval. Kezdődött ugye az osztálykirándulással. Olyan, mintha ezer éve lett volna, pedig nem. Mikor a fiúknál aludtunk, meg MartinMarczyRoli, és hajajj, na, meg tegyünk említést Bencéről is, meg festegetés, meg RebekaPankaLilla és a többi tökkelütött, meg a jófej tanárok, meg nekem a Balaton a Riviéra. Utána (tizedikén) ugyebár a fotózás, amivel kifogtuk az utolsó nyári napot, még éppen lehetett ujjatlanban szaladgálni az udvaron, meg leülni a fűbe. És mezítláb hintázni. (: Aztán a vizihoki, ahova persze ádám nem jött, tényleg, szünetben el is felejtettem, hogy létezik. No sebaj, visszatérünk, és folytatjuk azt, amit elkezdtünk: vagy normális leszel, vagy kikészítünk. (; Aztán projekt nap, semmi érdekes, és tádáámm, kezdődik a szünet!! Pénteken semmi. Szombat... ki emlékszik már arra? Igazából keddtől emlékszem a dolgokra: Szonikk, szerdán MOZI, ésésés mi más, mint THIS IS IT ♥♥♥, aztán angol, aztán filter MAJDNEM, helyett Erzsébet tér, csütörtök semmi, Pénteken tánc, és pumkin pie, mert "You can be my sugar dumpling muffin baby pumpkin pie", és mert helóvín, tegnap meg ma temető.. ja most ugrott be. (: hétfőn még volt fogorvos is. aztán angol. :D Utána... Jajj, hát már vége is az októbernek. (: miről is akarok még tovább beszélni? Nincs is tovább. Rövid volt, irtó mód rövid. De, ami ma (ismét) bebizonyosodott: hogy jobban olvasok térképet (azon a maradék 20 méteren... :D), mint zanya. De sebaj, mert ilyen is kell.
viszont látásra október!

Nincsenek megjegyzések: