20091125

Mindenkit a varázslat éltet, csak engem más varázslat, mint téged. [szerda.]

gyorsan írok, mert aztán megyek angolra, de úgy érzem most, hogy már sikerült megemésztenem, muszáj megírnom. (:
tegnap elmentem megvenni a TRUE BLOOD 8 részes könyvsorozat első 3 részét ANGOLUL!! erre varrjál gombot, kettőt is, ha tudsz! (:
olvasom az elsőt, viszonylag könnyű megérteni, legalábbis a cselekményeket, vannak persze szavak amiket nem értek, van amit lefordítok, van amit nem, és de egyenlőre értem - főleg mert ugye láttam a sorozatot, remélem a kettővel sem lesznek gondok attól függetlenül, hogy még csak az első két részt láttam, bár a harmadikat is meg kell néznem, nem bírok egy hetet várni, hogy Bill újra térítsen. vagyis gondolom azt fogja tenni, a tegnapi rész vége nagyon olyan volt. :P
imádomm. :D ♥♥

Nincsenek megjegyzések: