20091111

well I better not show you where the lemonade is made. [szerda.]




ohhóó, holnap süteményezek! (: - ójajj. vagy mégsem?? lehet, hogy holnap megyek multi-coopba, és rébuszba?? sebaj, akkor majd utána, úgy is jó lesz, mert akkor legalább már lesz kilátás diákmunkára. (: heti 3 nap, gondolom, remélem legalább a szombat is beleszámít...
meg holnap még szótáraznom is kell az angolt.

7 hónap... ejj-ejj. vagy inkább óó anyááám? mm sweet LEMONade, yeah, sweet LEMONade.

lemon. citrom... köszi sztiv, ez tényleg hatalmas. (: félóra bőven megvan. :P

ja, és el ne felejtsem! meg lett szerelve az ágyikóm, 3 év után ismét egy méteren(?) alszom! (: furcsa érzés volt, de minden esetre a true blood-ot kellemesebb szemből nézni, mint lentről! Mert, hát persze, hogy nem hagytam ki a tegnapi részt sem, és persze, hogy kiderült, hogy ki a gyilkos. (: imádomimádom. (:
holnap diákszövetkezet, légyszi legyen nekem való munka, légyszi legyen nekem való munka, és még 5x. aztán sütisütögetés. juhhúú. (: nem főztem tésztát, óóó jajj. most mi lesz? ): lehet, hoyg kéne még most... francokat! Reggel felkelek 6-kor, és főzök! (: Ez a tökéletes megoldás! (: és darálok diót, ÉÉÉÉÉS, dióstészta!! (:
na, szóval most be is fejezem, mert már késő van, aztán majd jelenkezem, szerintem holnap nem, hacsak infó óráról nem, majd pénteken, vagy szombaton, meglátjuk. (: kellemes és kényelmes joccakát mindenkinek! (;

utóirat: már 19,5 szinten vagyok restaurant city-ben!!! *.*
utóutóirat: ja! és ma nem voltam angolon, mert ugye az árváknál voltunk. és az egyik fiútól kaptam 1 Jackson képet azzal a felirattal, hogy 'A Király', mert neki van még kettő, énmeg dzsekszon rajongó vagyok. (: aranyos volt. (: