20091110

kell egy kis áramszünet időnként mindenkinek. [kedd.]

nos; ma elmaradt egy óránk, mert a duplaóra első felében befejeztük a lámpásokat (leolajoztuk, fület fűztünk rá), amiket holnap sütikkel együtt viszünk a JA gyermekotthonba, merthogy Márton nap lesz, no meg Martin. És ez ilyen hagyomágy, vagy tudom is én micsoda... no, a lényeg, hogy 3-ra hazaértem, megírtam az angolházit, gyúrtam vajastésztát sütihez (amit mellesleg nekem nem is kéne sütnöm holnapra, mert én mondom a köszöntőt!), ami most "szárad" a hűtőben (igen, no, kicsit vizes lett ) aztán kinyújtom, szaggatom és beteszem a sütőbe. (: vacsira még nem tudom mit eszek, lehet, csak 1 almát. ugyanis! újra kezdtem a diétámat. Holnapra kell főznöm rizst, hozzá borsót. rizs+borsó=rizibizi. nyamm. Holnap után a kedvenc, az örök kedvenc: tészta és süti nap. (: aztán gyümölcs... ó, az ismerős négyes. (: kellenek most már, nagyon komolyan! O: ):
***
kész a rizibizi, a vajas tészta, örüljenek neki, én szeretem, ha ők nem, akkor szívás, ez van, majd Dalma, meg Ancsi, meg mások sütnek finesz süteményt, aminek majd ők is örülnek, azt jonapot. (:
***
éljenek az almák, meg a sütemények, meg minden. kitaláltam egy sütireceptet! (: és csütörtökön meg is méjdelem. (: aztán majd leírom hogy miből mennyi, nameg hogy mit mivel. remélem finom lesz, kell hozzá kókusz, csoki, fahéj, na, de majd a többit mikor itt lesz az ideje. (:
tegnap is, ma is írtam tehátra, és újat mutattam sztivnek, büszke vagyok magamra!
nem sokára, 22.00-tól trúblád, már nagyon-nagyon várom, épp itt az ideje egy kis vámpírkodásnak, hamár hétfőn Bence nyakonharapott, mert hogy miért is ne?! Elárulom: nagyon fáj...
na, bezzeg most, hogy van időm írni, semmi izgi nem jut eszembe, így csak még gyorsan elmesélem, hogy holnap megyünk árvákhoz. illetve olyanokhoz, akik nem élhetnek a családjukkal - várjunk csak, erről már írtam. mindegy. szóval nem megyek angolra, affene, pedig Rita hazahozna... sebaj, majd (remélem, kivételesen) hétfőn. (:
joccakát, jószórakozást! (:

Nincsenek megjegyzések: