20110111

Everybody has got something to say. [Kedd.]

Ő volna a mai szerzeményem a lollipopból, csak piros helyett zöld cipőfűzővel. A karácsonyi Zanyától kapott pólómat cseréltük be, mert az nem tetszett, ebbe viszont már fészbúkkép alapján beleszerelmesedtem. 'Lick it - real good'.
Aztán szerzemény még a humanicból egy vans tornacipő, amiről nem találtam képet, meg egy fekete magassarkú tavaszra/nyárra.

No, de a vásárláson kívül a suliban is jó napom volt, sőt, kifejezetten jó, élveztem a fizikát is, aztán angol, az is jó volt, körkép, székpakolás->lukasóra, ofői. Laza nap volt, olyan pihenős. Csak tudnám, miért érzem napok óta, hogy péntek van, holott még csak kedd. És egyre közelebb a csütörtöki tornaóra... Soha nem utáltam még ennyire a tesit...

2011 eddigi legjobb napja! (Igaz, semmi különös nem történt, de mégis ANNYIRA JÓ volt!! ((: )

Valamint egy zene, ami nem hiszem, hogy rajtam kívül másnak nagyon tetszene (legalábbis az ismerőseim közül), de azért kiteszem, mert tegnap este ezt hallgatom, és most már a telefonomon is rajta van! + a videó kicsit hmm... hogy is mondjam, szóval sokaknak biztos gusztustalan, vagy ilyesmi. Vagy mondjuk felháborító. Nekem tetszik, kivéve azt a jelenetet, mikor leveszi a aprókáját, na az... azt én sem bírtam.

2 megjegyzés:

Rabo Karabekian írta...

úristen. Mi lett a fejeddel ??????

wikky wonka. írta...

Az nem az én fejem, az a "hivatalos" fotó a darabról, a bolt tulajdonosa csinált fotósorozatot, cenzúrázott fejekkel. (: