20110123

Father, why do these words sound so nasty? [Vasárnap.]

Pogifotó a mai napról:

Tegnap Szonikkoztam, hellyeah. Végre, mert a szigeten láttam utoljára. (Just for fun: ugyanakkor, amikor Mikát is.)
Egyébként befejeztem a twittertali utáni regenerálódást, ma fél 9-kor ébredtem fel, magamtól. Folyton a péntek délutáni/esti/éjjeli-szombat hajnali mondatok jutnak eszembe, és még mindig nagyon nevetek rajtuk. Pár kép, szerencsére egyiken sem látszódik a péntek esti vállalhatatlan wonkalány fej, nem értem, hogy készülhettek olyan szörnyű képek, mint pl. Zakkant zombitámadása, vagy egy-két a netre fel nem került Dínó fotó. DE!, csak hogy ki ne maradjak a jóból, én is fotóztam, de nem saját telefonnal (annak nincs vakuja), csocsózó Örézsiás-Löfli, Dínó-Prájmdárk négyest, utóbbiból az utóbbinak a telefonjával. Menő vagyok!

Azt hiszem, úgy zárom ezt a hetet, ahogy terveztem: az eddigi 3-ból 2011 (eddigi) legjobb, legmozgalmasabb, legizgalmasabb, legtöbb új ismerősös, legnevetősebb - legwonkásabb hete. (:
Köszönöm minden közreműködőnek. (:

Nincsenek megjegyzések: