20110124

Zaj. [Hétfő /2.]

Kijelentem: a corvin bevásárló központ (egyelőre) nem sokat ér. Van benne pár bolt, ami megtalálható az összes plázában (New Yorker, C&A, H&M stb.), kajálda, de elég kihalt és szerintem tényleg csak azok járnak oda, akik melegben akarnak lenni, vagy mindegy, hogy hol vannak, ezért nem is éri már meg elmenni nekik az arénáig, vagy a westendig, helynek hely, boltok vannak, leülni le lehet, az idő ott sem telik lassabban... nagyjából, és erre pont jó is. Kérdés, hogy elég ilyen ember van-e ahhoz, hogy "eltartsák" az áruházat. Sebaj, azért vásároltam. Fehérneműt. Fontos infó.
Jelentenivaló: a fizikát sikeresen túléltük, most akkor éljük túl a történelmet is. Az osztályban nincs wifi, legalább vikike figyel egy kicsit, bár azért azt hiszem, (remélem,) az is meglesz, a "néha" óra közbeni twitterezés és tweettudósítás ellenére. Na, azért valljuk be, nem is írtam olyan sokat. És amit írtam, azt is az óra közbeni szünetekben. Nem mindig. De többnyire. Általában. Olykor.
Az újévi fogadalmamat (miszerint heti 1 kakaót iszok össz-vissz) pedig olyannyira betartom, hogy múlt héten egyáltalán nem is fogyasztottam kakaót. Azt hiszem, ezt a héten pótolni fogom, nincs olyan, hogy egy kimarad... NÁLAM? A kakaóaddiktnál? Kizárt...
10 perccel később: Nos. Be is pótoltam, yoghurt formájában.

Viszlát, a következő blogbejegyzésig!

1 megjegyzés:

zapa írta...

mindig hálás vagyok, h vki az egyelőre-t nem egyeNlőrének írja, mer attól megőrülök! ilyen szó még a ledegradál (lelefokoz) meg az erkölcsi morál (erkölcsi erkölcs:D), csak ennyi...