20091201

this place is overcrowded. i feel sick. [szerda.]

a féjszbúk szerint ez a gánsz end rózisz szám illik hozzám:


ma olyan rosszul vagyok egész nap... reggel a fejem fájt, meg a fogam a tegnapi fogszabályzás után. utána csak szimplán életképtelen voltam, most a fejem fáj, és az arcom ég, hol az egyik, ol a másik felváltva, meg a torkom kapar...
semmi értelmét nem látom a mai napnak, legjobb lett volna, ha itthon maradok, és alszom egész nap. nembaj, holnap infó, a kedvenc, a legjobb, az összes közül. minden értelemben. megint tömöm majd Bencuska és Zoli fejét egy kis trúbláddal. (; "tegnap majdnem nekifogtam nézni, de aztán... áhh, mégsem." Nem láttál volna sok újat, mert ugyan az a rész ment, mint amit néztünk múlt csütörtökön, csak felirat helyett szinkronnal. sebaj, legalább hatással volt rád Bence, már ez is valami! :D

gá-gá ullá-láá.. Ancsival egész nap ezt dudorásztuk... pedig milyen csúnya mikor ott a kád szerűségben fetreng. O: (:

amúgy az elején tök olyanok azok a fehér izék, mint az instant koporsó a trúblád 2. évad 9. részében! :D

ja, amúgy ma nem volt angolom, és most megyek, lassan zuhanyzok és alszom, hogy kipihenjem magam, már rámfér, meg amúgyis. bla-bla-bla... csáómáríjá.

u.i.: Trish, neharagudj, angol hiányában még mindig nem adtam fel a levelet, de nem is nagyon írtam azóta, mindig elfelejtem. ): bocsii. majd megy! *.* <3>

1 megjegyzés:

zapa írta...

ez a szám már 20 éve is ciki volt
(mondjuk a facebook is az:D)