20091209

akarokegyképetmájköldzsekszonedhárdigatyájáróóóól!![szerda.]


Én Bereczki Zolit azóta ismerem, hogy tudom, hogy szerepel a Romeó és Júliában. [Én nem vele láttam, amit nagyon sajnálok, jó pasi, jó hang, jó mozgás... :DD] Rebeka mondta valamelyik nap, hogy az anyukája hallgatta őt, ahogy MJ számokat énekel, és gondoltam megkeresem, hátha. (: Jóó, persze Májkölből csak egy van, ezt a kommentekben is mindenki írta, de azért háát, van az a királyviktor, háát... én nagyon utálom, ha béna magyar cirkuszi majmok énekelnek nyíltan Jackson számokat, de Zoli téééényleg jó. :D Na mindegy.
A héten már van angol, Rita hétfőn haza hozott, ma nem jött... meg jött egy új pasas, már 6an vagyunk! (:
hümm, amúgy más érdekes nem történt, holnap (se) nem lesz tánc, megyek cipőt venni, meg elviszem löbnek a pótolni valóját, jut eszembe, jobbulást!
tegnap föladtam a levelet Trishnek, ma meg Esztiztem, és az erzsébeti sétálóutcába, ahol most "karácsonyi vásár" van, láttam egy MJ-s fölsőt. Mondjuk annyira nem tetszett, de ahh, olyan jó lett volna így hogy jajj, hát ez amúgy az enyém. :D na mindegy. :D én már tudom, hogy majd egyszer milyen Májkölös pulóverem lesz. (: Naaagy, fehér, és elöl cipzáros, és a cipzár egyik oldalán lesz egy kép, majd mindjárt megkeresem, mellesleg ma rajzórán linót metszettünk, és én metszettem egy MJ-set, majd beszkennelek egy nyomatot, és megmutatom, ez a kép van rajta: (amit amúgy majd egyszer a jövendőbeli pulóveremre is szeretnék rátenni, persze az MJ figurát kivágva. (: házilag, fotósoppal. :DD)
na, valami ilyesmi, most nem találom, de ha meglesz, akkor beteszem. (:

Nincsenek megjegyzések: