20091220

azt hiszem, én szeretnék ezzel a cikkel egyet érteni!
Kedden reményeim szerint mozi Lillával, avatar, de nem a nickelodeon féle, hanem az a kéklényes mászkálós film, lehet, hogy csak 3D-ben létezik, bűr azt nem hinném, de mondjuk én abban szeretném megnézni, az utolsó 3D-s film amit láttam a Kémkölykök 3 volt... :'D majd foglalunk jegyet, szerintem a corvinban nézzük meg, óóóó jee. csak legyen biztos, hogy mehetek, mert még sajnos nem az. ): Mondjuk jó indok, hogy vissza kell kapjam a töltős elemeimet, meg hát most na, lééééciii engedjetek el! : DDD
anénikééééjét, tényleg jegyet kell majd foglalni, na mindegy, remélem még holnap is lesz hely. (: annyira talán még nem vészesen sokat foglaltak le. (:
ma sütit sütöttünk egész délelőtt, meg délután. illetve csináltunk, nem mindet kellett sütni. (:

[2010.02.07-én megtalálva, közzétéve.]

Nincsenek megjegyzések: