20091221

olcsó hippik vagyunk, még te is az lehetsz! [hétfő.]

S.O.S szerelem, nekem is 5 gigabájt, mert a májat utálom!:


ma megtartottuk az év utolsó angolját, de furi ezt kimondani; kedvenc új csoporttársunk nem jött, pedig mondhatta volna, hogy jaaaj, ő hogy sírna, ha Jackson ez meg az meg blablabla, csakhogy ez minket nem érdekel. (: főleg engem. ^^ meg Ritát. (: ♥
holnap elmegyek ebben az évben utoljára (gondolom) moziba, megnézem az avatart, az évben először és utoljára.
és ma egész nap a szobámba lomtalanítottam, nem is keveset! most széééép nagy rend van! (: az évben utoljára. xD na jó, ki tudja, még messze van 31, lehet, hogy ezek nem is az utolsó tevékenységek. (:
nemsokára oltás verzió3, meg remélem hamarosan éjszakai fogszabályzó, nekem igazából ezek a karácsonyi ajándékok. (: bár kapok valamit, nem tudom mit, majd 2 nap múlva, illetve 3 nap múlva kiderül. (:
és ki tudja, talán még az idén minden megváltozik, és amit a jövőre nézve terveztem, már nem is a jövő lesz. Bár erre... hangyányi az esély, hogy mást ne mondjak. (:
Jóéjt!

1 megjegyzés:

zapa írta...

ilyen szarokat netegyél föl mégegyszer!
libamájpástétom a hűtőben (dólgoztam vele egy csomót), mi lenne ha megetetném veled énis?