20091215

meglátlak é snem vagyok szuverén szellem. [kedd.]

Tamás üzenete: akkor szorítok hogy panda legyél:D - köszönöm Tomííí. (:
Juhúú, ma tök jó volt a rajz, de azonkívül az egész nap... úgy vártam már, hogy végre itthon legyek. (: Persze ennek eléggé sok oka van, meg hát az a koncert... kb. semmi köze nem volt az adventhoz...
izomlázam van a tegnapi tesiórától, a vádlimban, de nagyon. Mikor Ancsival futottunk a villamoshoz, azt hittem, meghalok. Ráadásul a torkom is megfájdult, ugyebár lefagyott a hideg levegőtől... Aztán (kivételesen) nem vártam meg a 151-t, hanem hazasétáltam, fúúha, az a kemény 10 perc... :D szerintem előbb hazaértem, mintha a buszra vártam volna. (: de lehet hogy nem. végülis lényegtelen, siettem, és közben hallgattam a zenémet, hogy ju ken if ju vana szí, tács ájm onli hjumen. mert ví láv tokio hotel, meg mert egész nap ez járt a fejemben. illetve az automatic, de az majdnem ugyan az. :D ugyan az album. (: najó, nem igaz, hogy egész nap, csak délután. aztán meg az, hogy nem kell máááás, én mint egy állat, elevenen felfalnálak, blablabla. (: aztán meg az, hogy zakatol monoton ez a hülye szív, telefon, rohanok, ki az, aki hív? kataton ölelés, újra csábít, jól teszi, aki nem szól rám.

NANÁ, HOGY MÁR MEGINT SZERDÁN PUBLIKÁLOM A KEDDIT.... BOCSESZ. (:

Nincsenek megjegyzések: