20091229

bolondos dallamok. [kedd.]

Már csak a májust és az októbert kell megcsinálnom, és kész a naptár. (:
Holnap Dávidozok. (: juhúúú. (: aztán utána találkozok Lillával, és hazajövünk, itt alszik, aztán csütörtökön elmegyünk valamerre, még ki kell találni, mert amit eddig programnak terveztünk, zárva lesz, ezért nem is biztos, hogy Lilla jön. Majd kiderül ma este. (:
aztán Lillával csütörtök este dévédézünk, Kis János utcai házukban, már most tudom, hogy a telefonomat ki fogom kapcsolni, engem ne zaklasson senki, karácsonykor is 5 sms-t kaptam, 2-t a t-mobile-tól... de engem ezek nem érdekelnek, majd 1. délután kívánhatnak boldog új évet, éjjel ne, még akkor se, ha nem alszom! Szóval telefonon senki nem fog utolérni, most szólok! :D bár hívni úgy sem fog senki, az sms-ek meg ráérnek. (: azt egy napig úgyis megkapom, és akkor már be leszek kapcsolva. (:
egy egészen kicsi pillanat, kivonulok, eszek levest. (: szünet után folytatom. (;
***
tévedtem. Kb. pont annyi leves van még, hogy azt megvacsorázzuk hárman, ha zanyáék hazaérnek, és mostmár nemsokára jönniük kell. (: ezért inkább tejet öntöttem a Michael Jacksonon bögrémbe, és azt iszom. ^^ ->

Egyébként azt álmodtam, hogy MJ koncerten vagyok egy egészen pici teremben, csupa 16 évessel, első sorban állok Lillával, jee, bulihangulat. Aztán mindneki elment, vagy eltűnt, a lényeg, hogy egyedül maradtam, és csak hangtechnikusok voltak körülöttünk. Mármint Michael és én körülöttem. A színpad szélén a fém állványon kék függöny volt, és ki volt tűzve a tavalyi évesmunkám. "Úúúúristen, ezt én írtam!!" mondtam Michaelnek, mire ő annyit mondott: nem nagy dolog. Mii? ezt nem egészen értem. Na mindegy. Aztán Dumáltunk, nagyon jó volt, olyan aranyos, úúúristen Michael-el beszélgetek!!! Aztán rájöttem. Állj. Dehát... Ő már halott. Ne, ez csak egy imitátor. NEEEEEEE! És akkor tényleg egy imitátor lett. Mármint... Addig az igazi Michael volt, és amikor rájöttem, hogy ő már meghalt, akkor átváltozott egy hamisítvánnyá... Pech!
Dávid azt mondta, ez biztos annak a srácnak a hatása, aki tegnap a Ferenciek terén énekelt nekem, amíg Lillát vártam. Elmesélem, még nem tettem! Megállt előttem egy kb. 17 éves srác. Egy darabig bámult. Aztán kivettem a fülemből a fülhallgatót. "Mit hallgatsz?" Mondom neki, hogy Bob Marley-t. "Melyik számát?" 3 lilttle birds. Oké. Elkezdte énekelni. Néztem rá furán, de őt nem érdekelte, énekelt vagy fél percig. Aztán megkérdezte, hogy váltott-e már? Mondtam igen. Ismét: "Most mi szól?" Michael Jackson. "Melyik száma?" Válaszoltam, hogy a Man In The Mirror. És AZT IS ELKEZDTE ÉNEKELNI!!!!
Ezek után egy 65 év körüli bácsika elkezdett nekem cuppogni. Jóestét bácsi! Szerintem is...
Szóval tegnap furi egy napom volt... De! Túléltem, és ez a lényeg, ma nagynénizés-unokanővérezés valamikor az este folyamán, a holnapi programomat pedig már leírtam. További kellemes délutánt, estét... szóval napot! (:

Egy szót sem értek belőle, de baromi jól hangzik:

Que tengo que hacer para tener
En mis labios esos tus labecitos bonitos
Que tengo que hacer para tener
De tu sabor un poquito

Que tengo que hacer para tener
En mis manos ese tu cuerpecito bonito
Que tengo que hacer para tener
De tu sabor un poquito

Esta noche yo te quiero conocer
Y estoy seguro de que tu tambien
Esta noche a mi me quieres conocer
Asi que ya no hay tiempo que perder

Uh oh oh oh Uh oh oh oh

Que tengo que hacer para sentir
Entre mis piernas el roce de tus piernas divinas
Que tengo que hacer para sentir
De tu olor un poquito

Que tengo que hacer para llegar
Hasta la magia que ocultas en tu selva divina
Que tengo que hacer para llegar
A mi lugar favorito

Esta noche yo te quiero conocer
Y estoy seguro de que tu tambien
Esta noche a mi me quieres conocer
Asi que ya no hay tiempo que perder

Tu ya sabes lo que quiero

Damelo damelo dame lo que quiero
Mira nena soy sincero
Damelo damelo dame lo que quiero
Sin excusas ni rodeos
Damelo damelo dame lo que quiero
Eso es todo lo que quiero
Damelo damelo dame lo que quiero

Hola que tal nena como estas? Me llamo Juan y tu?
De donde eres donde vives trabajas o estudias
Viniste sola o viniste con tu novio?
Ah que no no tienes novio?
Ah que bien eso me suena a mucho mejor
Porque no vamos entonces a bailar
Perdon mejor debo decir primero que quieres tomar?

Esta noche yo te quiero conocer
Y estoy seguro de que tu tambien
Esta noche a mi me quieres conocer
Asi que ya no hay tiempo que perder

Tu ya sabes lo que quiero

Damelo damelo dame lo que quiero
Mira nena soy sincero
Damelo damelo dame lo que quiero
Sin excusas ni rodeos
Damelo damelo dame lo que quiero
Eso es todo lo que quiero
Damelo damelo dame lo que quiero

---guitar solo---

Uh oh oh oh Uh oh oh oh
Uh oh oh oh Uh oh oh oh

Tu ya sabes lo que quiero

Damelo damelo dame lo que quiero
Mira nena soy sincero
Damelo damelo dame lo que quiero
Sin excusas ni rodeos
Damelo damelo dame lo que quiero
Eso es todo lo que quiero
Damelo damelo dame lo que quiero

Tu ya sabes lo que quiero

Damelo damelo dame lo que quiero
Mira nena soy sincero
Damelo damelo dame lo que quiero
Sin excusas ni rodeos
Damelo damelo dame lo que quiero
Eso es todo lo que quiero
Damelo damelo dame lo que quiero

2 megjegyzés:

zapa írta...

erről a camisa la negra jut eszembe, arról meg mindig az, amikor
Cafe de Parisban ezt játszották, mi meg táncoltunk az utcán

zapa írta...

cafe de Paris helyesen