20091206

it is Sunday - what a black day... [vasárnap.]

húha. mostanában sok minden történt. Nem túl érdekes dolgok, de abból jó sok.
Például, hogy csütörtökön elmaradt a tánc -mert ha én valahova elkezdek járni, akkor az mért ne maradna el egyből? Tök jellemző. Meg angol sem volt egész héten, mert beteg a tanár. Remélem holnap már lesz. Meg még mindig nem adtam fel Trishnek a levelet, már szégyenlem magam... holnap ha törik, ha szakad, fel fogom adni. Elvileg úgy is lesz már tesi, mert van tanár, és akkor 4-ig bent fogunk punnyadni a suliban (tesi+punnyadás?! na mindegy, így marad!), és akkor pont úgy lesz jó, hogy be tudok menni a postára miközben megyek angolra, mert útba esik.
Aztáán... már nagyon várom a karácsonyt, úgy szeretném díszíteni a fát, meg már csomagolni az ajándékokat! Azok a kedvenc részeim a kibontogatás után.
Ja igen, jut eszembe, azóta sem hívtak, hogy menjek dolgozni, úgyhogy januárban újra kezdem az akciót... S: Addig meg elköltöm a pénzemet ajándékokra. (: Igazából mindenkinek valami olyat szeretnék adni, amiben én is csinálok valamit, mint pl. zanyának (: Lehet sütit fogok sütni mindenkinek. nem is rossz ötlet. :D Mindenkinek mást. (: na, majd meglátjuk. (: Aztán szíííííílveszter... háá' jó, akkor nem Győr, bár amúgy nem vágom, ha akarnám itthon is hótrészegre ihatnám magam, de még nem tettem, és ebben nem az gátolt, hogy jajj, haza kell jönni, hanem az, hogy fúj, egyszerűen nem szeretem a piákat. Mármint... nem jönnek be az alkoholos dolgok ízei. Mint pl. bor, sör, pezsgő és társai. És ez Győrben sem lenne másképp; és amúgy meg az mióta falu? Na jó, mindegy, ígyis-úgyis Lillával szilveszterezek, bár jó lenne Rebekával is, de Ő ugyebár Győrben lesz, ahova én nem mehetek. Na, téma lezárva.
Készítgetem a Michaeles naptáramat, December, Február kész, ma megcsinálok szerintem mégegyet. (:
Meg egy fejezet van még a trubladból (első rész, Dead until dark), azt is elolvasom ma, zsír lesz! (: Aztán olvasok kicsit mást, ami a project munkámhoz kell (klinikai halál), aztán jöhet a Living dead in Dallas. (;
Meg csináltam egy Michaelös, képet, amit ki kell majd nyomtatni, aztán be lehet tenni a pici képkeretembe, és akkor majd jó lesz. (:
Most épp nagy flfordulás van a szobámban, le sem lehet ülni, de ez nem az én hibám. Vagyis de, de azért van így, mert zapáék szerelnek bent, vagyis valami ahhoz hasonlót csinálnak - amit múltkor felfúrtak, azt most lefúrják. Leragasztjuk a hátulját csomagolópapírral, hogy "divatos legyen", hah-hah-hah..
Na igen, pénteken meg Lillusnál aludtam. Olyan jól hangzik, hogy Lillus, nem?! Na, igen. Most voltam először nála, legalábbis a Logodiban,. Lőrincen már voltam, kemény fél órát. Na, de ez nem is számít. :D ettünk bögrés sütit, nem is ettünk sokat, mégis már rosszul voltunk tőle - höhh, összeszűkült a gyomrom! Jee, ezt akartam már tök rég óta. /: Meg megnéztük Lilla kisfilmjét, meeeg... fotóztunk, vizipipáztunk, zenéket hallgattunk, alkottunk, szóval jó volt, szeretemLillát. (: óje. (Y)


A szöveg rajta:
Tudod, érzed, hogy nem helyes, de nem látod, hol ér véget a part, és hol kezdődik a víz. Belesétálsz. Mintha arra vágynál. Mintha direkt, direkt sétálnál a csapdájába. Itt még kék, de látod amott már vörös. Meg sem fordul a fejedben, hogy ez az életed? A jelen még kék, még semmilyen, de a jövőd vérvörös. Mitől mástól, mint véredtől? Lassan, gőzölögve folyik le kihűlt nyakadon, összefogja a habkönnyű fehér paplant.
Igen, így fogod végezni.
Még visszafordulhatsz, megakadályozhatod.
A partot az emberek fénye világítja, mesterséges intelligencia. De ki tudja, mi vár ott szemben. Az valami más, te csak ennyit tudsz.
És mégis belesétálsz.
2009.XII.05. Szombat, Bp.
ÁgostonViktória.

na, most bőven adtam olvasnivalót, majd jelentkezem. (:


Zakatol monoton ez a hülye szív... [tudom, még jó hogy teszi... szép ez a szám. Szerintem... (: ]

Nincsenek megjegyzések: