20100803

Avatar - Aang legendája: Az utolsó léghajlító - A víz könyve. [Kedd.]

Az utolsó léghajlító:
Cast:
Noah Ringer as Aang
Dev Patel as Prince Zuko
Nicola Peltz as Katara
Jackson Rathbone as Sokka
Shaun Toub as Iroh
Aasif Mandvi as Commander Zhao
Seychelle Gabriel as Princess Yue
Cliff Curtis as Fire Lord Ozai
Summer Bishil as Azula
Francis Guinan as Master Pakku
Katharine Houghton as Kanna
John Noble as the Dragon Spirit
Damon Gupton as Monk Gyatso

A filmet az egyik kedvenc mesém alapján csinálták (Avatar - Aang legendjáa), aminek az összes 62(? - most nézem, lehet, hogy csak 52??) részét láttam - a lényeg, hogy az összeset, amennyi van neki. Imádtam, és szerettem volna, hogy legyen belőle film. Aztán novemberben megtudtam, hogy lesz: egyből utána néztem a neten, Tehátra meg is írtam, hogy miről szól, és ezt most belinkelem, hogy ne kelljen újra leírni: tehát.
A film... nem egészen olyan volt, mint vártam. Jó is volt, meg nem is. Tudtam, hogy a szereplők nem az én ízlésemnek megfelelőek lesznek (jó, Aang jó volt...), főleg Zuko herceg, aki ha úgy nézne ki élőben, mint a mesében, akkor már rég feleségül mentem volna hozzá, a film egyik legrondább szereplője (az apjával karöltve, khm, ironikus, mivel nagyon nem öltenek kart a történetben), Sokka-t pedig a tvájlájtból szedték, amit én köztudottan nem lájkolok. De például Gyatso mester-barátot eltalálták, Aangot is, Katara sem rossz (bár a szinkronhangjától falnak lehet menni...), de az abszolút kedvenc Yue hercegnő a szép fehér hajával, kék szemével és sötét bőrével! (:
Az elején nagyon elsiették a dolgokat, az nem volt jó. Persze érthető, hisz bele kell férni X időbe... de én nem tudtam, hogy csak a víz könyve lesz, azt hittem az egész... Mondjuk nem is baj, hogy nem sűrítették még jobban össze. Így is rövid volt nekem egy kicsit (persze lehet, hogy csak azért, mert nem kellett közben pisilnem)
...
Iroh bácsi különösen bejött, igaz, kicsit öreg hozzám, de az nem gond, a mesében még öregebb. Tetszett a színész is, meg ahogy játszott az is. Appa... a repülő óriásbölény... nem tudom, hogy intézték el, hogy legyen egy ilyen állatuk, de jól sikerült, én tényleg elhittem, hogy az él és létezik...
A legjobb talán a végén az a jelenet volt, mikor Zhao kinyírja a Holdat, minden lángol a barlangban, az a cseresznyefa(?) meg csak van, és nem csinál semmit: véletlenül sem kezd el égni. Aztán Yue meghal, és Aangnál beáll az avatar állapot, na az is egy jó jelenet.
Remélem nem lesz hatalmas kudarc és csőd a film, mert szeretném látni a többi könyvet is... mert hogy a sorozatban a részek X részenként könyvekre vannak osztva: Víz könyve, Föld könyve, Tűz könyve. És (milyen meglepő) minden könyvben azt tanul meg idomítani, ami a könyv címe.
Ja, jut eszembe: nagyon zavaró, hogy tűzhajlítónak és vízhajlítónak hívják őket a filmben (és a címe is...), mikor az IDOMÁR, még akkor is, ha angolul bender... mert az idomár... I-DO-MÁR!


3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nekem is egyik kedvenc mesém:) igen-igen lehet röhögni:D Botival sokat néztük...tervbe van a film, várom már.nagyon.

wikky wonka. írta...

Mért kéne röhögni? Főleg miután írtam, hogy az enyém is... na mindegy.
Nem tudom, hogy ki vagy... (:

Andy Anderson írta...

Ezt a filmet én is nagyon vártam mivel imádtam a sorozatot. Ahogy közeledett a premier dátuma, úgy kezdtem félni a filmtől. Attól tartottam, hatalmasat fogok csalódni (képek, videók, előzetesek ébresztették fel bennem a kételyt).
Sajnos így történt. Szerintem a sorozatot meggyalázták ezzel az alkotással. Borzasztó forgató könyvet tapasztaltam illetve csapnivaló színészi teljesítés.
Véleményem szerint,akik látták a filmet s nem nézték meg a sorozatot, sosem fognak időt szánni arra, hogy megtekintsék azt a remek nickelodeon alkotást.