20100830

Örömtánc 2010 beszámoló. [Hétfő.]

Szóval az ígért beszámoló... kicsit rövid lesz, de legalább lesz valamicske. (:

5-re mentem a bazilikához mint piros, tudtam, hogy Réka is piros, így hát vártam, hogy jöjjön, mert addig nem volt kivel beszélnem. (Később olyan dolgokat mesélt, hogy csak néztem ki a fejemből, hogy MIVVAAAN??)
Aztán lement az első tánc, mi pedig visszamentünk a gödörhöz, az nem volt olyan izgi. Aztán átmentünk a szabadság térre, na, ott volt az igazi (amúgy m bomba riadó miatt le volt zárva...), eltáncoltuk egyszer, mindenki szétszéledt, egyszercsak zeneújra, tánc újra, flash flash mob! (Y)
Utána megint vissza gödör, találkoztunk Ancsikával, deák téri flash mob jól sikerült, volt valami néni, aki beszólt, hogy hívja a rendőröket, ha nem hagyjuk abba a verekedést (legalábbis ezt mesélték), meg Ancsika találkozott egy pasival, aki a szigeten mögöttünk állt. Külföldi, idén csupa külföldit fog ki.
Aztán elmentünk a szimpla kertbe Ancsi pénztárcájáért, meglett, valaki leadta úgy, azzal a párszáz ft-tal együtt, ahogy elhagyta, szóval nagy volt a boldogság. (:
Aztán elszaladtunk mekibe, vettünk séket, aztán vissza a gödörbe, hogy még egyszer utoljára eltáncoljuk a BAD-et (ami nem, nem egyenlő a bed beach-el, vagy mivel...), és ott is kétszer táncoltuk el. Aztán még bent egy kis after, de nem maradtunk sokáig.
Aztán hazajöttünk.

(Bocsi, ez most nem valami lelkes beszámoló, pedig nagyon-nagyon jó volt, csak fáradt vagyok, de majd talán még mesélek lelkesen is. (: De talán a videókból kiderül, hogy mennyire is volt jó: nagyoooon!!)









Nincsenek megjegyzések: