20100811

Útikalauz fogszabályzó levételhez! [Szerda.]

Hogy mennyire fura a drótjaim nélkül? - Eléggé.
Nos, úgy történt, hogy reggel elmentem a fogorvoshoz, pont időben sorra kerültem, és becsücsültem a székbe.
Megkértem, hogy mielőtt leszedi, cserélje ki legyen kedves a gumikat a fölsőn. (Az alsón is kellett volna, mert az egyik tappancson azonnal elszakadt... ): ) Ez egy VIP kérés volt, ilyet nem lehet akárkinek. Csak azoknak, akik olyan szorgalmasan jártak, mint én.
No. Aztán fogott egy csipeszt, és elkezdte leszedni. Nem viccelek, egy csipesszel! Valami lámpákkal szárították a ragasztót anno, aminek kék fénye volt, és csipogott. Azt hittem, hogy hasonlóképpen fogják leszedni is. Francokat. Kicsit megijedtem, meg kicsit fájt is. Dehát a szépségért meg kell szenvedni. Én ugyan szerettem a fogszabályzómat, de attól még szenvedtem, mert fájt, mikor állítottak. (Most az éjszakaival is fáj...)
Aztán megkaptam a rózsaszín (khm, lilát kértem...) éjszakait (dobozt nem kaptam, mert 800 pénzbe került volna, nálam meg nem volt... majd legközelebb.), és felmentem röntgenre. Ott aztán hamar következtem, egy kedves srác csinálta, kérdezte: "fogszabályzód lesz?" Én meg mérgesen: "Most vették le." Asszem nem voltam túl kedves, de aztán mosolyogtam szépen az új (régi...) fogaimmal, hogy tudja, hogy nem haragszom, de akkor is MOST VETTÉK LE!
Aztán felfedeztem, hogy a könyvtár zárva van, így hazajöttem, és fülig érő szájjal vigyorogtam Momra meg zapára. Azt mondták, úgysem fogja senki észrevenni, csak ha mondom. De persze csak azért, mert olyan szépek, hogy senki nem azzal fog foglalkozni, hogy jééé, már nincs fogszabályzód... szerintem mondjuk ha olyan szépek, és az ember megnézi őket, akkor elég szembetűnő, hogy eddig volt, és nincs többet...

Tegnap este a kobuciban voltunk Egy Kiss Erzsi koncerten, de nem volt olyan jó, mint régen az óBarbakánban... vagy hol. Aztán hazajöttünk, és direkt korán lefeküdtem aludni, hogy majd ma korán kell kelnem. Aha... 3-kor sikerült is elaludnom... 7:30-kor kelés, az mit is jelent? 4 és fél óra alvás. Király, és egész jól vagyok. (: Ja, és enni sem ettem semmit ma még... Jó kis nap ez...

Már csak arra vagyok kíváncsi, hogy hogyan viszem fel a kutyámat a mozgólépcsőn a Deákon... szép kis mutatvány lesz, ha ölbe kell kapnom!

Nincsenek megjegyzések: