20100830

Szemembe néz a szemeivel, és némán rám nevet, de nem mozdul meg a szája, valamit halkan kér hangosan helyett. [Hétfő.]

Igazság szerint rohadtul fáradt vagyok, mert még csak 9:33 van, 9:18-kor keltem, és kb 1-kor vagy 1/4 2-kor aludtam el. Tudom, persze, úgy kell nekem... de ez van. Minden azmiattvan.

Most annak kéne jönnie, hogy beszámolót tartok a flash mobról, és videókat teszek fel, de fáradt vagyok, és egyébként is nemsokára mennem kell készülni, illetve azt kellett volna, hogy egyből készülni kezdeni, de lusta vagyok. Szóval inkább a mostani kedvenc számomat osztom meg, és később pedig, majd mikor hazaértem, akkor felteszem a fm videókat, biztos több lesz már fent (eddig 2 van), és le is írom, hogy milyen volt. (: (Azon kívül, hogy 'ELKÉPESZTŐENISZONYATOSANJÓÓÓÓÓÓÓÓ'. ((((: )


Nincsenek megjegyzések: